صاحبان هیوندای جنسیس اکنون می توانند خودروی خود را با آمازون الکسا روشن کنند

شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
هیوندای در جنسیس از سیستمی برای کنترل از راه دور خودرو بهره گرفته که با همکاری فروشگاه بزرگ آمازون تولید و عرضه شده است. در ادامه برای آشنایی با این سیستم کنترل و ویژگی‌های آن، با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اگر با برنامه Alexa آشنا نیستید لازم است بدانید که این برنامه دستیار دیجیتالی-صوتی مانند برنامه سیری اپل (Apple's Siri)، کورتانا مایکروسافت (Microsoft Cortana) یا گوگل ناو است. این برنامه بر روی دستگاه‌هایی از خانواده آمازون مانند آمازون اکو (Amazon Echo) و فایر تی وی (Fire TV) اجرا می‌شود که به کاربران اجازه دسترسی به طیف وسیعی از برنامه‌های کاربردی از جمله خدمات، موسیقی، جستجو و خدمات نمایش ویدئویی را می‌دهد.

به تازگی متوجه شدیم که الکسا می‌تواند برای محصول جدید خودروهای لوکس هیوندای جنسیس نیز مناسب باشد.

در شروع مالکان باید با باز کردن قفل برنامه Alexa در سیستم IOS ،Android و یا دستگاه‌های Fire قسمت "مهارت" جنسیس را فعال کنند؛ (قسمتی که به جنسیس اجازه کنترل ویژگی‌های خاصی از خودرو را می‌دهد). پس از آن به این برنامه شماره حساب مرتبط با خدمات مربوطه را بدهند (جهت اطمینان از اینکه برنامه الکسا خودروی دارای حساب کاربری موردنظر را کنترل می‌کند). به عنوان حفاظ امنیتی برنامه الکسا از مالکان PIN جنسیس را نیز سوال می‌کند.

پس از انجام تمامی این مراحل مالکان جنسیس قادر خواهند بود تا تعدادی از عملکردها را از طریق الکسا انجام دهند. به عنوان مثال با گفتن " الکسا به جنسیس بگو خودروی من را با دمای ۲۵ درجه روشن کن" جای تعجب نیست کنترل از راه دور خودرو را روشن می‌کند و کابین خودرو را روی ۲۵ درجه تنظیم می‌نماید. مالک خودرو همچنین قادر به قفل کردن، باز کردن و توقف خودرو از راه دور خواهد بود و همچنین قادر خواهد بود تا از راه دور بوق بزند و چراغ‌های جلو را روشن نماید.

شرکت هیوندای اولین خودروسازی است که یکپارچه‌سازی الکسا را پیشنهاد نموده در حالی که خودروهایی که توسط خودروسازان دیگر ساخته می‌شود تقریبا به طور حتم از این امر پیروی خواهند کرد. هیوندای برای مالکان جنسیس G90 که برنامه الکسا را ندارند کارت هدیه آمازونی را تعریف نموده که می‌توانند آن را خریداری نمایند.

جنسیس
جنسیس
جنسیس
جنسیس
جنسیس
جنسیس
جنسیس
جنسیس
جنسیس
جنسیس
جنسیس
جنسیس
جنسیس
جنسیس
جنسیس
جنسیس
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات