کمپانی میِله از جاروبرقی بدون کیسه خود در ایفا 2016 رونمایی کرد
اوایل دههی ۹۰ میلادی در حالی که خیلی از برندهای مشهور تولیدکنندهی لوازم خانگی تصمیم به تولید جاروبرقی بدون کیسه گرفتند، کمپانی میله (کمپانی آلمانی فعال در تولید لوازم خانگی ردهبالا) با این تفکر که جاروبرقیهای کیسهدار عملکرد بهتری در تمیز کردن خانه دارند، از تولید نمونههای بدون کیسه خودداری کرد. مارکوس میله، یکی از مدیران اجرایی این کمپانی آلمانی گفته بود «تولید جاروبرقی بدون کیشه از اولویتهای کمپانی ما نیست.»
اما روز چهارشنبه و در جریان روز اول ایفا ۲۰۱۶، میله ظاهرا از تصمیم خود عقبنشینی کرده و جاروبرقی Blizzard CX1 را به عنوان اولین نمونهی بدون کیسهی خود معرفی کرد. این جاروبرقی یک نمونهی مخزندارد با طراحی داخلی گردبادی است که با ایجاد حالتی شبیه گردباد یا تونل طوفانی از هوا، خاک و گردوغبار و آشغالها را جذب میکند. سپس آشغالهای جذب شده از سه مرحله فیلتراسیون عبور میکنند تا زمان خالی کردن محفظه، خاک کمتری شما را آزار دهد.
مدیران Miele در کنفرانس خود به مزایای طراحی تک گردبادی نسبت به چند گردباد اشاره کردند. از جمله این مزایا میتوان صدا و مصرف انرژی کمتر را نام برد. به نظر میرسد میله با این تصمیم قصد داشته به مقابله با کمپانی بریتانیایی دایسون بپردازد که برای جاروبرقیهای چند گردباد و با کیفیت خود شناخته شده است.
فروش جاروبرقی بلیزارد از ماه اکتبر با قیمت پایهی ۳۱۹ یورو آغاز خواهد شد. هنوز تاریخ دقیقی برای عرضهی این محصول در بازار آمریکا مشخص نشده و همچنان فروش جاروبرقیهای کیسهدار در این منطقه ادامه دارد.
نظرات