گلکسی نوت 7 سامسونگ بهترین نمایشگر را در بین گوشی های هوشمند دارد

چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
در حالی که زمان زیادی از معرفی گلکسی نوت 7 سامسونگ نمی‌گذرد، همچنان بحث پیرامون این محصول جذاب داغ است. در تازه‌ترین بررسی‌ها مشخص شده است که فبلت جدید سامسونگ بهترین نمایشگر را در بین گوشی‌های هوشمند دارد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

همان طور که حتما روز گذشته در خبرها خواندید، ۹۹ درصد از بازار پنل‌های OLED در اختیار سامسونگ قرار دارد. البته این موضوع به معنای این نیست که سامسونگ به رقبای خود اجازه می‌دهد تا از بهترین و جدیدترین نمایشگرهای OLED روی محصولات خود استفاده کند. در واقع غول کره‌ای بهترین‌ها را برای خودش می‌خواهد. در جدیدترین گزارش‌ها اعلام شده است که گلکسی نوت 7 بهترین نمایشگر را در بین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار دارد.

دیسپلی‌میت با بررسی نمایشگر فبلت قدرتمند سامسونگ مدعی شده است که بهترین نمایشگر موجود روی گلکسی نوت 7 قرار دارد. نمایشگر این محصول حتی از گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 7 نیز بهتر است.

دیسپلی‌میت درباره‌ی نمایشگر گلکسی نوت 7 گفته است:

گلکسی نوت 7 در بهینه‌سازی نمایشگر پیشرفت‌های قایل توجه و مهمی داشته است و با استفاده از تکنولوژی OLED موبایل توانسته سریعتر از هر زمانی یک گام بلند به جلو داشته باشد. نمایشگر گلکسی نوت 7 نوآورانه‌ترین صفحه‌نمایشی است که ما تا‌کنون آن را بررسی کرده‌ایم و عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد.

دیسپلیمیت مدعی شده است سامسونگ به خوبی توانسته عملکرد این نمایشگر را ارتقا داده و با استفاده از ۴ طیف رنگی و حالات مختلف صفحه‌نمایش در کنار طیف رنگی DCI-P3 و حالت سینما دیجیتال، قابلیت‌های بیشتری را به نمایشگر گلکسی نوت 7 اضافه کند. حالت دیجیتال سینمایی در واقع روی تلویزیون‌های 4K Ultra HD استفاده می‌شود و با اینکه نمایشگر گلکسی نوت 7 از رزولوشن 4K پشتیبانی نمی‌کند ولی به سادگی می‌تواند محتوای 4K را پخش کند. همچنین سامسونگ توانسته با روشنایی ۱۰۰۰ نیت، رکورد تازه‌ای را در نمایشگرهای موبایلی ثبت کند. محتوای نمایشگر فبلت سامسونگ، به راحتی در شرایط پر نور یا زیر نور مستقیم خورشید قابل خواندن است.

شاید شنیدن این خبر که گلکسی نوت 7 سامسونگ بهترین نمایشگر را در بین گوشی‌های هوشمند بازار دارد، خبر شگفت‌انگیزی نباشد. چرا که در سال‌های اخیر، همواره این غول کره‌ای روند رو به رشدی را در این زمینه دنبال کرده و سال به سال بهتر شده است. به نظر می‌رسد بعد از بررسی دوربین و عمر باتری گلکسی نوت 7 باید انتظار عملکردی بهتری از گلکسی اس 7 یا حداقل برابر با پرچمدار ۲۰۱۶ سامسونگ داشته باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات