افزایش فروش آئودی در نیمه اول سال ۲۰۱۶

یک‌شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
آئودی خودروساز مشهور آلمانی است که به لطف افزایش تقاضا برای آخرین نسل از خودروهای A4 و Q7 و رشد قابل توجه در بازار چین، اروپا و آمریکا، توانسته در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۶ افزایش ۵.۶ درصدی در فروش را تجربه کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

براساس جدیدترین گزارش‌های منتشر شده، آئودی از ماه ژانویه تا ژوئن، ۹۵۳ هزار و ۲۱۸ دستگاه خودرو عرضه کرده است که نسبت به ۹۰۲ هزار و ۲۷۲ خودروی عرضه شده در مدت مشابه سال گذشته‌ی میلادی، ۵.۶ درصد رشد داشته است. این میزان افزایش فروش با توجه به ماجراهای پیش آمده در مورد خودروهای دیزلی این کمپانی و زیرمجموعه‌های آن، خیلی هم بد نیست.

راپرتت استادلر، مدیر عامل و رییس هیئت مدیره‌ی Audi AG می‌گوید:

برخلاف شرایط چالش‌برانگیزی که پیش روی آئودی قرار داشته، توانستیم در نیمه‌ی اول سال جاری میلادی عملکرد خوبی در تجارت خود داشته باشیم. ما توانستیم عملکرد خوبی را بر پایه‌ی هسته‌های قدرتمند تجارت خود ثبت کنیم و بخش‌های جدیدی چون دیجیتال‌سازی را توسعه‌ دهیم. ما در حال سرمایه‌گذاری بر روی محصولات با دوام و پاسخ‌های درخور به درخواست‌های پیرامون جابجایی‌های خیابانی هستیم.

میزان درآمد آئودی در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۶ میلادی به ۳۳ میلیارد ۳۸۲ میلیون دلار رسیده که نسبت به درآمد ۳۲ میلیارد و ۹۹۹ میلیون دلاری سال گذشته پیشرفت داشته است. در حالی که سود عملیاتی این کمپانی به جز برخی موارد خاص، با ۸.۸ درصد کاهش از ۳ میلیارد و ۲۲۸ میلیون دلار به ۲ میلیارد و ۹۵۳ میلیون دلار رسیده است. درآمد خالص آئودی نیز از ۱ میلیارد و ۹۳۵ میلیارد دلار به ۲ میلیارد و ۸۵ میلیون دلار و نقدینگی خالص این برند از ۱۶ میلیارد و ۴۲۰ میلیون به ۱۹ میلیارد دلار رسیده است.

علاوه بر این، خودروساز مشهور آلمانی‌ها حدود ۶۰۰ نیرو کار جدید را در شش ماهه‌ی اول سال جاری میلادی استخدام کرده که گفته می‌شود تا پایان سال این مقدار دو برابر خواهد شد. با افزایش ۱۰ درصدی کارآموزان، ۸۰۰ کارمند جوان از ماه سپتامبر دوره‌ی کارآموزی خود را در شهرهای Ingolstadt و Neckarsulm آغاز خواهند کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات