سامسونگ پشتیبانی ساعت هوشمند گیر اس 3 از آیفون را تایید کرد

چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
بالاخره انتظارها به سر رسید و سامسونگ از ساعت هوشمند گیر اس 3 در کنفرانس مطبوعاتی IFA 2016 رونمایی کرد، اما آسیاب اخبار همچنان در چرخش است و طبق گزارش جدید، این ساعت هوشمند از مدل‌های مختلف آیفون پشتیبانی خواهد کرد. با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

تنها ساعاتی از رونمایی ساعت هوشمند گیر اس 3 توسط سامسونگ می‌گذرد و باید گفت که از آنچه انتظار می‌رفت این محصول قدرتمندتر ظاهر شد. سامسونگ با معرفی محصول جدید خود برتری‌اش در نبرد ساخت ساعت‌های هوشمند را نشان داد و می‌توان انتظار بالایی از استقبال مردم از گیر اس 3 داشت.

مانند گیر اس 2، این ساعت هوشمند نیز با گوشی‌های هوشمندی که مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۴.۴ به بالا هستند سازگار بوده و همچنین طبق اخبار جدید، سامسونگ تایید کرده که گیر اس 3 از مدل‌های مختلف آیفون نیز پشتیبانی می‌کند.

برای مدت زمان زیادی است که می‌دانیم گیر اس 2 از آیفون پشتیبانی می‌کند. اگرچه سامسونگ هنوز اپلیکیشن گیر منیجر را برای آی او اس عرضه نکرده که بتوان با استفاده از آن قابلیت، بهره بردن از گیر اس 2 را با دستگاه‌های مبتنی بر آی او اس ممکن ساخت.

کمپانی سامسونگ به تازگی برنامه‌ای برای آزمایش نسخه بتای این اپلیکیشن آغاز کرده که با این حساب می‌توان به عرضه‌ی این برنامه در آینده‌ای نزدیک امیدوار بود. یکی از مسئولین سامسونگ در رویداد امروز تایید کرد که گیر اس 3 از آیفون پشتیبانی می‌کند. هرچند هنوز زمان مشخصی برای اینکه بدانیم چه زمانی می‌شود از این قابلیت استفاده کرد مشخص نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات