ایسر مینی ‌پی سی قدرتمند Revo را در ایفا 2016 رونمایی کرد

چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸
مطالعه 1 دقیقه
کمپانی ایسر امروز در جریان برگزاری ایفا ۲۰۱۶ در کنار انواع محصولات خود از مینی پی‌سی Revo مبتنی بر ویندوز ۱۰ رونمایی کرد.
تبلیغات

کمپانی ایسر امروز در جریان برگزاری مراسم خود همزمان با ایفا ۲۰۱۶ از مینی پی‌سی جدید خود با نام Revo رونمایی کرد. این مینی‌ پی‌سی مبتنی بر ویندوز ۱۰ از وجود CPU اینتل Core i7 اینتل، ۸ گیگابایت حافظه‌ رم از توع DDR3L با پشتیبانی از دو مانیتور بهره می‌برد.

مینی پی‌سی Revo تنها ۵.۳ سانتی‌متری ارتفاع داشته و طول و عرض آن ۱۴ سانتی‌متر است. کاربران می‌توانند در زمان خرید این محصول حافظه‌ی داخی دو ترابایتی از نوع HDD یا ۲۵۶ گیگابایتی از نوع SSD را انتخاب کنند. همچنین امکان استفاده از حافظه‌ی جانبی SD تا ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت وجود دارد.

از جمله‌ی سایر ویژگی‌های این مینی‌ پی‌سی باید به یک درگاه USB 3.1، پشتیبانی از وای‌فای 802.11 و امکان اتصال از طریق A VESA برای قرار گرفتن مینی پی‌سی در مکان‌هایی که جای کافی وجود ندارد اشاره کرد.

هدف از ساخت Revo استفاده از آن در کاربردهایی نظیر وب‌گردی و سرگرمی با کاربردهای روزانه است که می‌تواند با بهره‌گیری از سخت‌افزار قدرتمند نیاز کاربران را تامین کند.

این مینی پی‌سی در سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۷ میلادی با قیمت ۴۲۹ یورو راهی بازار خواهد شد تا کاربران از آن در اتاق نشیمن‌های مدرن خود استفاده کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات