ایسوس ساعت هوشمند ZenWatch 3 را در ایفا 2016 رونمایی کرد

چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷
مطالعه 3 دقیقه
ایسوس در جریان مراسم خود که همزمان با ایفا 2016 برگزار می‌شود، ساعت هوشمند جدید خود را با نام دن واچ ۳ رونمایی کرد. ZenWatch 3 همچون نسل پیشین این گوشی مبتنی بر اندروید ور بوده و از جمله تفاوت‌های آن باید به بدنه‌ی دایره شکل این ساعت هوشمند اشاره کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

همانطور که ایسوس پیش‌تر با انتشار تیزرهای وعده داده بود، ساعت هوشمند جدید خود را در جریان برگزاری مراسمی که همزمان با ایفا 2016 برگزار شده، رونمایی کرد. نسل جدید ساعت هوشمند ایسوس ZenWatch 3 نام دارد. ذن واچ ۳ ایسوس همچون نسل پیش مبتنی بر اندروید ور گوگل بوده اما تفاوت‌هایی را به خود دیده که از جمله‌ی آن می‌توان به شکل دایره‌ی این ساعت با چاشنی طراحی اسپورت اشاره کرد. ذن واچ ۳ ایسوس همزمان ظاهری زیبا، کلاسیک و تا حدودی اسپورت دارد که در مقایسه با ذن واچ ۲ شاهد پیشرفت زیادی است.

ایسوس در ساعت هوشمند جدید خود از تراشه‌ی اسنپدراگون ور ۲۱۰۰ استفاده کرده است. از جمله‌ی مشخصات فنی دیگر این ساعت هوشمند باید به بهره‌گیری از نمایشگر آمولد ۱.۳۹ اینچی بهره میئ‌برد که با استفاده از محافظ کورنینگ گوریلا گلس 2.5D از آسیب دیدن محافظت می‌شود. ذن واچ ۳ در رنگ‌های نقره‌ای، رزگلد و مسی راهی بازار خواهد شد. ضخامت بند این ساعت هوشمند ۹.۹۵ میلی متر بوده و از وجود نوار باریک رزگلد بهره می‌برد.

خریداران می‌توانند در بین گزینه‌های مختلف برای بند از وجود بند چرمی ایتالیایی نیز استفاده کنند که با کیفیت بسیار بالا در رنگ‌های قهوه‌ای سوخته و بژ در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. ذن واچ ۳ از وجود ۵۰ واچ فیس بصورت پیش فرض بهره می‌برد که هر یک ازویجت‌های متعددی برای نمایش وضعیت آب و هوا، اعلانیه‌های موجود روی گوشی و قدم‌های برداشته شده بهره می‌برند.

ذن واچ ۳ از وجود سه کلید فیزیکی در حاشیه‌ی سمت راست خود بهره می‌برد که با استفاده از آن‌ها می‌توان به قابلیت‌هایی نظیر تظیمات نمایشگر، ویژگی‌های پرکاربرد و همچنین اپلیکیشن مانیتورینگ فعالیت‌های ورزشی ایسوس با نام ZenFit اشاره کرد. از جمله‌ی ویژگی‌های اپلیکیشن بررسی وضعیت فعالیت‌های بدنی باید به شمارش تعداد گام‌ها در حالت پیاده‌روی یا دو و حرکت‌هایی از قبیل دراز و نشست اشاره کرد. این ساعت از گواهی مقاومت در برابر نفوذ آب و گردو غبار IP67 بهره می‌برد.

بهره‌گیری از اسنپدراگون ور ۲۱۰۰ در این ساعت هوشمند میزان مصرف انرژی را به اندازه‌ی ۲۵ درصد در مقایسه با نسل پیش کاهش می‌دهد، از این‌رو با یکبار شارژ این ساعت هوشمند می‌توان از آن طی دو روز استفاده کرد. همچنین برای افزایش سرعت شارژ این ساعت، ایسوس از تکنولوژی HyperCharge استفاده کرده که با استفاده از آن می‌توان در کمتر از ۱۵ دقیقه این ساعت را تا بیش از ۶۰ درصد شارژ کرد.

ذن واچ 3 ایسوس

ایسوس اعلام کرده که ذن واچ ۳ در اروپا با برچسب قیمت ۲۲۹ یورویی راهی بازار خواهد شد. هنوز اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه و قیمت در نظر گرفته شده برای این ساعت هوشمند ارائه نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات