ال جی از ۳ نمایشگر فوق عریض در IFA 2016 رونمایی خواهد کرد

چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
ال جی یکی از بزرگ‌ترین و قدرتمندترین عرضه کنندگان مانیتور در جهان قرار است از سه مانیتور فوق عریض خود در نمایشگاه IFA 2016 رونمایی کند.
تبلیغات

کمپانی کره‌ای ال جی در سال‌های گذشته به چالش کشیدن مرزهای مانیتورهایی با نسبت ابعاد ۲۱:۹ ادامه داده است و باید اذعان کرد که سه محصول جدید این کمپانی هر بیننده‌ای را متحیر خواهد ساخت.

گفته شده که این سه مانیتور جدید در نمایشگاه IFA 2016 رونمایی شده و سپس در پاییز امسال روانه بازار خواهند شد. در میان این سه می‌توان به بزرگ‌ترین مانیتور دنیا با صفحه منحنی، مدل 38UC99 اشاره کرد که از صفحه ۳۸ اینچی بهره می‌برد. قیمت مانیتور مذکور  ۱۵۰۰ دلار آمریکا تعین شده است. 

مدل بعدی که 34UC79G نام دارد از صفحه ۳۴ اینچی منحنی بهره برده و در مهر ماه با قیمت ۷۰۰ دلار روانه بازار می‌شود. در آخر مانیتور ال‌ جی 34UM79M قرار دارد که از صفحه ۳۴ اینچی فلت استفاده کرده و باید در آبان ماه با برچسب قیمت ۶۰۰ دلاری منتظر عرضه این نمایشگر باشیم.

از مشخصات مانیتور فوق عریض ۳۸ اینچی ال جی می‌توان به پنل کواد اچ‌دی‌پلاس با رزولوشن ۳۸۴۰ در ۱۶۰۰ پیکسل اشاره کرد که در نوع خود اولین مانیتور فوق عریض است که به صورت درون ساختی مجهز به درگاه USB نوع C خواهد بود.

مانیتور ۳۴ اینچی فلت نیز (34UM79M) از گوگل کست پشتیبانی کرده و به صورت درون ساختی از مالتی تسکینگ بهره می‌برد به نحوی که می‌توان در یک زمان از نتفلیکس استفاده کرده و همچنین به انجام کار خود بپردازید؛ آن هم بدون اینکه فضایی را از دست بدهید.

درنهایت مانیتور ۳۴ اینچی منحنی 34UC79G قرار دارد که هدف از ساخت آن برای انجام بازی‌های ویدیویی بوده و به عنوان اولین مانیتور ۲۱:۹ ۱۴۴Hz IPS دنیا شناخته خواهد شد.

مانیتور ال جی علاوه بر این مشخصات شگفت‌انگیز از قابلیت فریسینک ای‌ام‌دی نیز بهره خواهد برد تا دیگر با مشکل چند تکه شدن تصویر در هنگام اجرای بازی‌ها مواجه نشوید، البته باید بدانید که برای بهره بردن از این قابلیت نیاز به یک کارت گرافیک دارید که از قابلیت فریسینک پشتیبانی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات