Le Pro 3، گوشی جدید لیکو در بنچمارک انتوتو رویت شد

چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی جدید لیکو با نام Le Pro 3 از محصولات قدرتمند این شرکت است که پیش از این شایعاتی درباره‌ی عرضه‌ی آن در ماه سپتامبر مطرح شده بود. به تازگی بنچمارک یکی از محصولات این شرکت در انتوتو رویت شده که نتایج فوق‌العاده‌ای داشته است. این گوشی که Le Pro 3 نام دارد امتیاز ۱۶۳ هزار را در آزمایش‌ها کسب کرده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

پیش از این خبرهایی در مورد کمپانی چینی LeEco و عرضه‌ی یک گوشی جدید از این کمپانی در ماه سپتامبر منتشر شده بود. شایعات منتشر شده حاکی از آن بودند که این گوشی یک محصول پرچمدار با قابلیت‌های فوق‌العاده خواهد بود. خبر دیگری که در مورد لیکو مطرح بود عنوان می‌کرد که این کمپانی به عنوان اولین کمپانی چینی از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ در محصول خود استفاده خواهد کرد.

Le Pro 3 antutu

به تازگی نتایج بنچمارک یک محصول جدید از لیکو با نام Le Pro 3 در انتوتو رویت شده که نتایجی فوق‌العاده است. البته نامی که در خبر جدید برای این گوشی منتشر شده با خبرهای قبلی در تضاد است. پیش از این نام Le 2S Pro برای محصول جدید لیکو منتشر شده بود. این گوشی توانسته امتیاز ۱۶۳ هزار را در این آزمایشات کسب کند. امتیاز دقیق این گوشی، ۱۶۳۵۴۶ گزارش شده است که بسیار بیشتر از امتیاز تمامی گوشی‌های تولید شده تا کنون است. سخت‌افزاری که باعث شده تا لی پرو ۳ چنین امتیازی کسب کند، پردازنده‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸۲۱، ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی است. البته مشخصات دوربین‌های این گوشی نیز منتشر شده‌اند که استفاده از لنز ۱۶ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و لنز ۸ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی را تایید می‌کنند. به طور قطع این مشخصات از بهترین مشخصات سخت‌افزاری گوشی‌های هوشمند هستند.

Le Pro 3 antutu

کمپانی لیکو همواره به تولید گوشی‌های قدرتمند با قیمت پایین معروف بوده است. به همین دلیل، به نظر می‌رسد لی پرو ۳ نیز قیمتی مناسب داشته باشد. این گوشی به احتمال زیاد در ماه سپتامبر به صورت رسمی معرفی خواهد شد و برای دانستن نام نهایی و قیمت آن نیز باید تا مراسم رسمی معرفی آن صبر کنیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات