مک لارن، بهترین تیم فرمول یک از نگاه فرناندو آلونسو

چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
فرناندو آلونسو، قهرمان دو دوره از رقابت‌های جهانی رانندگی که سابقه رانندگی در تیم‌های میناردی، رنو و فراری را دارد، اخیرا در مصاحبه با مجله‌ی موتوراسپرت گفته که تیم مک‌لارن ساختاری متفاوتی نسبت به دیگر تیم‌ها دارد و بهترین تیمی بوده که وی در آن عضویت داشته است. برای آگاهی بیشتر از جزییات این خبر با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

در عین دست و پنجه نرم کردن تیم مک‌لارن با مشکلاتی که پیش رو داشته است، از زمان بازگشت فرناندو آلونسو به هونداپاور در مسابقات فرمول ۱ ۲۰۱۵، وی عنوان کرد که مک‌لارن بهترین تیمی بوده که وی تا به حال با آن همکاری داشته است. او در این خصوص گفت:

شاید مک‌لارن بهترین تیمی است که در تمام دوران حرفه‌ای خود با آن سر و کار داشته‌ام. ما آماده‌ی رقابت نیستیم، چرا که مشکلات زیادی از سال گذشته باقی مانده که باید حل شوند. ما باید نسبت به قابلیت اطمینان، قدرت و توان و آیرودینامیک خودروهای خود اطمینان حاصل می‌کردیم. همه چیز باید به‌ کلی عوض می‌شد و راهی می‌یافتیم. مک‌لارن، به معنای واقعی تیم، ساختار و سازمان‌دهی بسیار خوبی دارد و بهترین گروهی است که تاکنون من با آن کار کرده‌ام.

تیم مک لارن هنوز سرعت پیشرفت کافی را برای رقابت با تیم‌هایی مانند مرسدس بنز، ردبول و فراری ندارد اما در سال ۲۰۱۶ رشد خوبی داشته و در جایگاه ششم قهرمانی ایستاده است.

در سال ۲۰۱۷، این ورزش میزبان تغییراتی است که خودروها را ۴ ثانیه سریع‌تر می‌کند و آلونسو عقیده دارد که آیرودینامیک جدید و لاستیک‌های پهن‌تر کمک شایان توجهی به پیشرفت این تیم بریتانیایی خواهد کرد. آلونسو در این رابطه می‌گوید:

این تغییرات دریچه امیدی برای همگی ما گشوده است، این موضوع تنها مختص تیم مک‌لارن نیست و همه چیز برای تمامی راننده‌‌ها جدید است. قوانین جدید، موجب افزایش رقابت در عرصه‌ی طراحی و ساخت شاسی شده است و ما را به سمت به کارگیری ایده‌های نوین سوق می‌دهد.
مک لارن1
مک لارن 3
مک لارن 4
مک لارن 6
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات