مشخصات ردمی ۴ شیائومی فاش شد؛ بدنه‌ فلزی و پردازنده‌ ۸ هسته‌ ای

چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد شیائومی در حال ساخت یک گوشی جدید از خانواده ردمی است، در تصاویر فاش شده از نمونه اولیه این گوشی شاهد استفاده از یک بدنه‌ی فلزی هستیم. با زومیت همراه باشید تا نگاهی به مشخصات فاش شده از این گوشی بیاندازیم.
تبلیغات

اخیرا شاهد عرضه‌ی دو گوشی ردمی ۳ اس و ردمی ۳ ایکس از سوی شیائومی در چین بودیم و حالا پس از گذشت مدت کوتاهی تصاویری از نسخه اولیه‌ی این گوشی فاش شده است. احتمالا به این زودی‌ها شاهد معرفی ردمی ۴ در بازار نخواهیم بود با این حال تصاویر فاش شده حاکی از ساخت این گوشی است.

ردمی ۴

این محصول ارزان قیمت با توجه به تصاویر مانند ردمی ۳ از بدنه فلزی برخوردار خواهد بود. به نظر می‌رسد شیائومی از شیشه 2.5D در ردمی ۴ استفاده کند. با توجه به تصاویر حسگر اثرانگشت در پشت و اسپیکرها در قسمت پایینی گوشی قرار دارند. گزارش‌ها حاکی از آن است که شیائومی ردمی ۴ را به یک پردازنده هشت هسته‌‌ای با فرکانس ۲ گیگاهرتز مجهز کرده است؛ این پردازنده به احتمال زیاد Helio P10 شرکت مدیاتک باشد. از دیگر مشخصات احتمالی این گوشی می‌توان به حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایتی و رم ۲ گیگابایتی آن اشاره کرد.

ردمی ۴ فلزی

اگر اطلاعات و تصاویر فاش شده در مورد ردمی ۴ صحت داشته باشند و شاهد استفاده از Helio P10 به عنوان یک پردازنده میان‌رده در این گوشی ارزان قیمت باشیم، شیائومی بار دیگر استانداردهای گوشی‌های ارزان را تغییر خواهد داد. ردمی ۴ به احتمال فراوان از نسخه هشتم رابط کاربری MIUI و اندروید ۶ مارشمالو استفاده خواهد کرد. نظر شما در مورد این گوشی ۱۰۰ تا ۱۵۰ دلاری چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات