قیمت احتمالی گوشی‌ های نکسوس مارلین و سیلفیش مشخص شد

دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اخیرا شایعه‌ای منتشر شده که براساس آن گوگل قصد دارد گوشی‌های هوشمند مارلین و سیلفیش را به ترتیب با برچسب قیمتی ۵۹۹ و ۴۴۹ دلار روانه‌ی بازار کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

گوگل برخلاف گذشته، بدون رونمایی از دستگاه‌های نکسوسی جدید، انتشار اندروید ۷.۰ نوقا را برای دستگاه‌های نکسوسی کنونی آغاز کرده است. این شرکت معمولا پیش از عرضه‌ی آخرین نسخه‌ی اندروید برای دستگاه‌های موجود، آن را به همراه دستگاه‌های نکسوسی جدید معرفی می‌کرد، اما امسال روند یاد شده تغییر کرده است. علاوه‌بر این به نظر می‌رسد که حتی گوشی ال‌جی وی 20 که اندروید ۷.۰ نوقا به صورت پیش‌فرض روی آن نصب شده است، پیش از دستگاه‌های نکسوسی جدید گوگل رونمایی خواهد شد. ال‌جی تایید کرده است که گوشی هوشمند جدید خود را در تاریخ ۱۶ شهریور معرفی خواهد کرد و این گوشی به صورت پیش‌فرض با اندروید ۷.۰ عرضه خواهد شد، اما گوگل هنوز تاریخی را برای رویداد رونمایی از دو گوشی نکسوسی خود تعیین نکرده است.

دستگاه‌های نکسوسی امسال که با نام‌های مارلین و سیلفیش از آنها یاد می‌شود، توسط اچ‌تی‌سی تولید خواهند شد. هر دو این دستگاه‌ها گواهی FCC را دریافت کرده‌اند، گواهی یاد شده، این موضوع را تایید می‌کند که تولیدکننده‌ی گوشی‌های جدید گوگل، شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی خواهد بود. علاوه‌بر این، مشخصات هر دو گوشی در وب‌سایت انتوتو رویت شده است. اما اکنون شایعه‌ی جدیدی منتشر شده است که براساس آن، قیمت گوشی‌های Marlin و Sailfish به ترتیب ۵۹۹ و ۴۴۹ دلار خواهد بود، البته به خاطر داشته باشید که این قیمت‌ها مربوط به نسخه‌ی ۳۲ گیگابایتی دو گوشی است و احتمالا گوگل نسخه‌هایی را با حافظه‌ی بیشتر نیز از این گوشی‌ها عرضه کند.

گفته می‌شود که نکسوس سیلفیش از یک نمایشگر فول اچ‌دی بهره می‌برد و حافظه‌ی رم و حافظه‌ی داخلی آن به ترتیب ۴ و ۳۲ گیگابایت است. از سایر مشخصات گوشی می‌توان به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰، واحد پردازش گرافیکی آدرنو ۵۳۰، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، اشاره کرد. نکسوس مارلین نیز از مشخصات مشابهی بهره می‌برد و تنها تفاوت آن در رزولوشن نمایشگر خواهد بود، ظاهرا این گوشی از یک نمایشگر QHD بهره خواهد برد. این احتمال هم وجود دارد که نکسوس سیلفیش از یک صفحه‌نمایش کوچک‌تر بهره ببرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات