ال جی با انتشار تیزری از وی 20، قابلیت های اندروید نوقا را نشان می‌دهد

دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت ال‌جی به تازگی با انتشار ویدئویی تبلیغاتی از گوشی ال‌جی وی 20، قابلیت‌های چندوظیفگی اندروید ۷.۰ نوقا را به نمایش گذاشته است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

با توجه به آنکه گوشی هوشمند جدید ال‌جی قرار است با گذر از گوشی‌های نکسوسی گوگل به نخستین گوشی هوشمندی بدل شود که به صورت پیش‌فرض به همراه اندروید ۷.۰ نوقا عرضه می‌شود، متعجب‌کننده نیست که این شرکت کره‌ای نهایت استفاده را در بازاریابی‌های خود از این مورد داشته باشد. ال‌جی در ویدئوی تبلیغاتی جدید خود برای گوشی LG V20، قابلیت‌هایی را به نمایش می‌گذارد که در حقیقت منحصر به این گوشی هوشمند نیستند، حداقل نه در زمانی که عرضه‌ی سایر گوشی‌های هوشمند با اندروید ۷.۰ آغاز می‌شود.

تیزر ال‌جی وی 20

اگرچه ال‌جی وی 20 با سبقت گرفتن از دستگاه‌های نکسوسی گوگل، نخستین گوشی هوشمندی خواهد بود که به صورت پیش‌فرض با اندروید نوقا عرضه می‌شود، با این حال نخستین گوشی هوشمندی نیست که این نسخه از اندروید روی آن نصب شده است، چرا که نکسوس ۶ پی و سایر دستگاه‌های نکسوسی در حال حاضر به صورت رسمی به نسخه‌ی ۷.۰ از سیستم عامل اندروید بروزرسانی شده‌اند.

جدیدترین ویدئوی تبلیغاتی ال‌جی روی توانایی‌های مالتی تسکینگ یا چندوظیفگی جدید نوقا تمرکز دارد. در کنار قابلیت Split Windows، قابلیتی دیگری نیز موسوم به "تصویر-در-تصویر" نمایش داده می‌شود که به کاربر اجازه می‌دهد تا حین انجام سایر کارهای خود، از طریق تصویری در گوشه‌ی نمایشگر، ویدئویی را تماشا کند. نوقا همچنین به کاربر اجازه می‌دهد تا به برخی از پیغام‌ها از بخش اعلان پاسخ دهد و به سرعت بین دو اپلیکیشن آخر اجرا شده، جابجا شود. همچنین به امکان تغییر ترتیب کلید‌های Quick Settings در اندروید ۷.۰ اشاره می‌شود.

تیزر ال‌جی وی 20

در ویدئوی منتشر شده با گفتن اینکه ویدئو چگونه ضبط شده است، به قابلیت‌های دوربین ال‌جی وی ۲۰ نیز اشاره‌هایی می‌شود، البته به احتمال زیاد ویدئوی یاد شده با این گوشی هوشمند ادیت و رندر نشده است. ال‌جی گوشی V20 را در یک رویداد همزمان در تاریخ‌های ۶ و ۷ سپتامبر به ترتیب در سن‌فرانسیسکو و کره‌ی جنوبی، رونمایی خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات