تصویری از باتری 334 میلی آمپر ساعتی اپل واچ 2 فاش شد

دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تصویری از یک باتری با ظرفیت ۳۳۴ میلی آمپر ساعت منتشر شده که به نسل بعدی ساعت هوشمند اپل نسبت داده می‌شود. این موضوع را می‌توان یک تغییر بزرگ برای اپل واچ ۲ خواند، چراکه عمر باتری‌ ساعت هوشمند اپل بسیار افزایش پیدا خواهد کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

ساعاتی پیش تصویری از یک باتری منتسب به اپل واچ ۲ فاش شده که نشان از بزرگ شدن ظرفیت باتری در نسل دوم ساعت هوشمند اپل دارد. این باتری ظرفیتی ۳۳۴ میلی آمپر ساعتی دارد که می‌توان آن را تغییری مثبت به منظور افزایش عمر باتری در نسل بعدی ساعت هوشمند اپل خواند.

براساس اطلاعات ارائه شده در پستی که همراه با این تصویر در Weibo منتشر شده، باتری مورد نظر در اپل واچ نسخه‌ی ۴۲ میلی متری استفاده خواهد شد. نسخه‌ی ۴۲ میلی متری نسل اول اپل واچ از وجود یک باتری ۲۴۶ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که در صورت استفاده‌ی نرمال از آن می‌توان تا یک روز بدون نیاز به شارژ استفاده کرد.

هرچند نمی‌توان صحت این تصویر را تایید کرد، اما باید به این موضوع اشاره کرد که افزایش ظرفیت باتری در اپل واچ ۲ یکی از تغییرات محتمل است، چراکه این موضوع یکی از نقاط ضعف اپل واچ بوده و شکایت بسیاری از کاربران را برانگیخته است. اغلب ساعت‌های هوشمند باید یک یا دو روز یکبار شارژ شوند، اما گزینه‌هایی نیز وجود دارند که عمر باتری آن‌ها به چند روز می‌رسد که از این جمله می‌توان به پبل و گارمین اشاره کرد.

انتظار می‌رود اپل نسل بعدی اپل واچ را اواخر سال جاری میلادی راهی بازار کند، از این‌رو احتمالا شاهد رونمایی از این محصول در مراسمی خواهیم بود که با محوریت رونمایی از آیفون‌های جدید در ۱۷ شهریور برگزار می‌شود. براساس اطلاعات ارائه شده توسط مینگ چی کو، تحلیل‌گر نام آشنای KGI، اپل ساعت هوشمند خود را در دو نسخه راهی بازار خواهد کرد که یکی از آن‌ها با امکانات بیشتری نظیر GPS و فشارسنج همراه می‌شود، از این‌رو نیاز به باتری که ظرفیت بیشتری داشته باشد، اجتناب ناپذیر است.

باید دید که آیا این شایعات و پیش‌بینی‌ها رنگ واقعیت به خود می‌گیرند یا خیر؟ نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات