مک لارن نسخه‌ ای از P1 GTR را با طرح مشابه خودروهای فرمول یک خود تولید کرد

دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
هم‌زمان با آغاز نیم‌فصل دوم مسابقات فرمول‌ یک ۲۰۱۶ در بلژیک، مک‌لارن اقدام به ارائه‌ی تصاویری از خودروهای P1 GTR و MP4/31 در رنگ‌های مشابه کرده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

نسخه‌ی خاصی از ابرخودروی خارق‌العاده‌ی P1 GTR و خودروی فرمول یک مک‌لارن هوندا MP4/31 با رنگ‌آمیزی مشابهی همراه شده‌اند. البته در خودروی P1، قرار دادن نوارهای رنگی در موقعیتی مشابه با خودروی فرمول‌یک، غیرممکن است که این امر مهندسان را مجبور به کار بیش‌تر بر روی همسان‌سازی آن‌ها کرده است.

تفاوت‌های آشکار دیگری نیز دارند که با علائم نارنجی متقارن یا نوارهای عرضی بزرگ واقع بر روی پروفیل خودرو به‌ جای برجستگی زیر شیشه‌های دور تا دور، نشانه‌گذاری شده‌اند؛ مانند آنچه مک‌لارن-هوندا بر روی MP4/31 انجام داده است.

با این حال مک‌لارن P1 GTR‌ که قدرتمند‌ترین نسخه‌ی ابرخودرو‌ی P1 است، با رنگ‌آمیزی جدید خود حال و هوایی کاملا متفاوت به خود گرفته و با تردد در پیست‌ها، خودروی فرمول یک و تبحر بالای این شرکت در تولید خودروهای قدرتمند را به همگان یادآوری می‌کند.

مک لارن f1 - P1 GTR
مک لارن f1 - P1 GTR

خودروی فرمول‌یک مک‌لارن هوندا، با بهبود مستمر پاوریونیت خود، به دنبال شکست تیم‌های فورس‌ایندیا (Force India) و ویلیامز (Williams) است. این تیم روز گذشته در گرندپری بلژیک، عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و موفق به کسب رده‌ی هفتم و بالاتر از خودروهای ویلیامز شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات