اپلیکیشن یادداشت‌ گلکسی نوت 7 برای مدل های قدیمی تر گلکسی نوت عرضه می شود

یک‌شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
سامسونگ در گلکسی نوت 7 یک اپلیکیشن یادداشت‌برداری جدید به نام سامسونگ نوتز (Samsung Notes) را در اختیار کاربران خود قرار داده و حالا این شرکت اعلام کرده که این اپلیکیشن قرار است برای مدل‌های قدیمی‌تر گلکسی نوت نیز منتشر شوند. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

کمپانی سامسونگ امروز اعلام کرد که اپلیکیشن جدید و قدرتمند یادداشت‌برداری این شرکت که در گلکسی نوت ۷ در اختیار کاربران قرار گرفته، در آینده برای سایر مدل‌های قدیمی‌تر گلکسی نوت نیز منتشر خواهد شد. اپلیکیشن یاد شده شامل مجموعه‌ای اپلیکیشن‌های مخصوص قلم اس‌پن بوده که کاربران محصولات سری نوت با آن‌ها آشنایی دارند و از جمله این اپلیکیشن‌ها می‌توان به اکشن ممو، اس‌نوت، اسکرپ‌بوک و ممو اشاره کرد. این اپلیکیشن به کاربران امکان ساختن، ویرایش و مدیریت یادداشت‌های نوشته شده توسط قلم اس‌پن را می‌دهد و نیز می‌توان با آن به کشیدن نقاشی‌ پرداخت.

اپلیکیشن سامسونگ نوتز، می‌تواند دست‌خط نوشته شده را تشخیص داده و امکان ساختن یادداشت و یادآوری‌ها را هم از طریق کیبورد و هم از طریق نوشتن با دست و قلم برای کاربر فراهم کند. قابلیت جستجوی اپلیکیشن مورد اشاره نیز به شما امکان اسکن‌ کردن یادداشت‌هایی که با خط خود و با دست نوشته‌اید را مهیا کرده و بنابراین کاربران می‌توانند دست‌خط‌های قبلی خود را نیز در این اپلیکیشن وارد کنند. اپلیکیشن یاد شده همچنین شامل چندین چک‌باکس، شماره‌گذاری و رنگ‌های متنوع است که به منظور ایجاد لیست‌های مختلف مثل لیست خرید بسیار می‌تواند مفید واقع شود.

کاربران قادر خواهند بود با استفاده از حساب کاربری سامسونگی خود یا اپلیکیشن اسمارت سوئیچ (Smart Switch) محتوای کنونی خود را از اپلیکیشن‌های اس‌نوت (S Note) و مِمو (Memo) به اپلیکیشن جدید سامسونگ‌نوتز وارد کنند. اپلیکیشن جدید یادداشت‌برداری سامسونگ همچنین از هفت نوع ابزار مختلف برای کشیدن نقاشی پشتیبانی می‌کند که با استفاده از آن‌ها می‌توان طرح‌های خلاقانه‌‌ی زیادی را ایجاد کرد. به عنوان مثال ابزاری به نام oil paintbrush امکان ترکیب رنگ‌های مختلف را در طرح‌های مختلف برای کاربر فراهم کرده است. همچنین ابزار watercolor امکان لایه‌بندی رنگ‌ها را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. از جمله ابزارهای جالب دیگری که در اپلیکیشن یادداشت‌برداری جدید سامسونگ ارائه شده می‌توان به calligraphy brush اشاره کرد که امکان تغییر ضخامت خطوط نوشته شده توسط قلم اس‌پن و نیز میزان فشار این قلم را می‌دهد.

اپلیکیشن نوتز همچنین امکان ترکیب تصاویر، نقاشی‌ها، دست‌خط‌ها و صوت‌های ذخیره‌شده را فراهم کرده و می‌توان همه‌ی این موارد را در قالب یک سند به صورت یکجا ترکیب کرد. اپلیکیشن مورد بحث نوع محتوای نمایش‌ یافته در صفحه‌نمایش گوشی‌ را تشخیص داده و بر اساس رابط کاربری فعال بر روی گوشی، می‌تواند خود را تطبیق دهد. محتوای ایجاد شده توسط کاربران در اپلیکیشن سامسونگ نوتز را می‌توان بر اساس موضوع، دسته‌بندی کرد که همین قابلیت می‌تواند به افراد کمک کند تا به صورت موثرتری به محتوای ذخیره شده‌ی خود دسترسی داشته باشند.

سامسونگ تا به این لحظه هنوز به طور دقیق اعلام نکرده که کدام گوشی‌های هوشمند سری نوت قادر به دانلود اپلیکیشن جدید نوتز خواهند بود، اما با توجه به قابلیت‌هایی چون تشخیص هوشمند دست‌خط و مواردی از این دست، می‌توان حدس زد که گوشی‌های هوشمندی چون گلکسی نوت ۲ یا گلکسی نوت اولیه، این اپلیکیشن را پشتیبانی نخواهند کرد. در کل می‌توان انتشار این اپلیکیشن کاربردی را گامی بسیار مثبت در راستای بهره گرفتن از قابلیت‌های مختلف قلم اس‌پن دانست.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات