اکسپریا ایکس کامپکت و ایکس آر سونی احتمالا سوم مهرماه عرضه می‌شوند

شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
دو گوشی جدید سونی با نام‌های اکسپریا ایکس کامپکت و ایکس آر به زودی معرفی خواهند شد. این روزها شایعات زیادی پیرامون مشخصات و تاریخ معرفی و عرضه‌ی این دو گوشی مطرح می‌شود. با زومیت همراه باشید تا نگاهی به توییت مرتبط با تاریخ عرضه این دو گوشی بیاندازیم.
تبلیغات

انتظار می‌رود سونی در IFA 2016 دو عضو جدید خانواده اکسپریا با نام‌های Xperia X Compact و Xperia XZ را معرفی کند. مدتی پیش وب‌سایت سونی وجود این دو گوشی را تایید کرده بود. اکسپریا ایکس کامپکت گوشی کوچکی با سخت‌افزار یک پرچمدار است که با توجه به گزارش‌های اخیر صفحه‌نمایشی ۴.۶ اینچی خواهد داشت. استفاده از باتری ۲۷۰۰ میلی ‌آمپر ساعتی و پورت USB نوع C نیز بسیار محتمل است. این در حالی است که اکسپریا ایکس آر صفحه‌نمایش ۵.۲ اینچی خواهد داشت و مانند گوشی ایکس کامپکت از اسنپدراگون ۸۲۰ بهره می‌برد. اطلاعات به دست آمده حاکی از آن است که ایکس کامپکت بر مبنای ایکس آر ساخته شده و برخلاف نامش وامدار اکسپریا ایکس نیست.

توییت ایکس کامپکت

توییت جدیدی از حساب کاربری Ricciolo1@ حاکی است که روز سوم مهرماه (۲۴ سپتامبر) تاریخ عرضه‌ی این دو گوشی خواهد بود. این توییت به عرضه استایل کاورهای سونی در سوم مهرماه اشاره دارد و یادآور می‌شود که این کاورها تنها محصولات عرضه شده در این روز نخواهند بود. اخیرا وب‌سایت سونی به استفاده از قابلیت جدید "photos without blur" در گوشی‌های جدید اشاره کرده است. این اولین باری خواهد بود که سونی از این ویژگی‌ها استفاده و لرزش‌گیر اپتیکال را به دوربین پشتی اضافه می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات