تصاویر جدیدی از گوشی هواوی میت 9 فاش شد

جمعه ۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
هواوی قصد دارد به زودی از گوشی هواوی میت 9 رونمایی کند. به تازگی تصاویری از این تلفن هوشمند منتشر شده که می‌توان به لطف آنها نگاهی به طراحی دوربین دوگانه تعبیه شده در عقب محصول جدید کمپانی چینی بیندازیم. با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

کمپانی هواوی از گوشی میت 8 در نوامبر سال گذشته رونمایی کرد. این دستگاه دارای نمایشگر ۶ اینچی به همراه بدنه فلزی بود و از نظر مشخصات فنی نیز در میان قدرتمندترین محصولات زمان خود جای می‌گرفت. از آن زمان تاکنون هواوی محصولات مختلفی را عرضه کرده که می‌توان به پرچم‌داران هواوی پی 9 و پی 9 پلاس اشاره کرد، اما کمپانی چینی هنوز فبلت پرچم‌دار سال ۲۰۱۶ خود را رونمایی نکرده است.

با وجود اینکه اطلاعات زیادی از هواوی میت 9 در فضای مجازی منتشر شده است، اما انتظار نمی‌رود که کمپانی چینی بخواهد از محصول جدید خود در نمایشگاه IFA 2016 رونمایی کند، بنابراین باید منتظر رونمایی از این دستگاه در ماه نوامبر یا اکتبر باشیم.

هواوی میت 9 نیز مانند نسل قبل خود از بدنه فلزی بهره خواهد برد، البته از امکانات جالبی که به میت 9 اضافه شده است، ترکیب دوربین دوگانه بوده که در ادامه می‌توانید تصاویر آن را مشاهده کنید. این ترکیب دوربین دوگانه درست بالای سنسور اسکنر اثر انگشت جای گرفته و در کنار آن یک فلش ال‌ای‌دی نیز قابل مشاهده است.

هر دو دکمه فیزیکی پاور / قفل و دکمه‌های تنظیم حجم صدا در سمت راست هواوی میت 9 قرار دارند. در انتهای گوشی نیز می‌توان درگاه USB نوع C را مشاهده کرد که در کنار آن بلند‌گوها قرار گرفته‌اند، البته مشخص نیست که آیا قرار است از یک ست بلندگو استفاده شود یا دو ست بلندگو.

اگر در مورد مشخصات سخت افزاری هواوی میت 9 اطلاعاتی ندارید باید بگوییم که این گوشی مجهز به نمایشگر ۵.۹ اینچی فول اچ‌دی، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است. در عقب این تلفن هوشمند از ترکیب دوربین دوگانه با سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی استفاده خواهد و در جلو نیز یک دوربین ۸ مگاپیکسلی تعبیه شده است.

هواوی میت 9 از تراشه کرین ۹۶۰ قدرت خواهد گرفت و احتمالا در زمان عرضه همراه با سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا خواهد بود. از دیگر احتمالاتی که وجود دارد امکان مجهز بودن این تلفن هوشمند به درگاه برای دو سیم کارت است.

مشخصات هواوی میت 9
مشخصات هواوی میت 9
مشخصات هواوی میت 9
مشخصات هواوی میت 9
مشخصات هواوی میت 9
مشخصات هواوی میت 9
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات