مشخصات اچ تی سی دیزایر 10 پرو در بنچمارک GFX Bench رویت شد

جمعه ۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
همانطور که می‌دانید اچ‌تی‌سی در حال کار بر روی گوشی‌های سری جدید Desire 10 است، به تازگی مشخصات یکی از گوشی‌های این سری موسوم به دیزایر 10 پرو در وب‌سایت GFXBench منتشر شده است، با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

به تازگی مشخصات گوشی هوشمند Desire 10 Pro شرکت اچ‌تی‌سی در وب‌سایت بنچمارک GFXBench رویت شده است. این دستگاه یکی از دو گوشی‌ هوشمند سری جدید Desire 10 محسوب می‌شود که براساس گزارش‌ها اچ‌تی‌سی در حال کار بر روی آنها است. گفته می‌شود که این شرکت تایوانی به همراه دیزایر 10 پرو، گوشی دیگری را نیز موسوم به دیزایر 10 لایف‌استایل در آینده روانه‌ی بازار خواهد کرد. روز گذشته مشخصات گوشی یاد شده در وب‌سایت بنچمارک انتوتو رویت شده بود. 

دیزایر 10 پرو

با توجه به لیست منتشر شده در وب‌سایت انتوتو، دیزایر ۱۰ پرو از اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو بهره می‌برد، این موضوع کمی عجیب به نظر می‌رسد، چرا که اندروید ۷.۰ نوقا هفته‌ی گذشته عرضه شد. از سایر مشخصاتی که در این لیست آمده می‌توان به نمایشگر ۵.۱ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰x۱۴۴۰ یا QHD، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰، واحد پردازش گرافیکی ادرنو ۵۳۰، حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی اشاره کرد.

دیزایر 10 پرو

با توجه به وجود واژه‌‌ی "پرو" در نام این گوشی، مشخصات یاد شده چندان هم عجیب به نظر نمی‌رسد، اما باید به خاطر داشت که این مشخصات به صورت رسمی تایید نشده‌اند، بنابراین ممکن است در زمان رونمایی از دیزایر ۱۰ پرو شاهد تغییراتی در این مشخصات باشیم. دوربین اصلی دستگاه از نوع ۱۲ مگاپیکسلی بوده و از قابلیت‌هایی همچون فوکوس خودکار، تشخیص چهره و فیلمبرداری 4K بهره می‌برد، اچ‌تی‌سی برای این گوشی یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی در نظر گرفته است. در این لیست اشاره‌ای به باتری گوشی نشده است، اما چنانچه مشخصات یاد شده صحت داشته باشند، احتمالا ظرفیت باتری دستگاه نزدیک به گوشی اچ‌تی‌سی ۱۰، پرچمدار فعلی این شرکت تایوانی است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات