فاش شدن تصویر جدید از ال جی V20

جمعه ۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی V20 نام پرچمدار جدید کمپانی کره‌ای است که به زودی معرفی می‌شود. تا کنون خبرها، شایعات و تصاویر مختلفی از این گوشی منتشر شده‌اند. به تازگی نیز تصویری آماتوری از این گوشی منتشر شده که با وجود کیفیت پایین عکاسی، برخی از شایعات در مورد طراحی این گوشی را تایید می‌کند. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

LG V20 به عنوان پرچمدار بعدی کمپانی کره‌ای در سال ۲۰۱۶، به زودی معرفی می‌شود. چندی پیش مشخصاتی کلی از این گوشی به رسانه‌ها درز پیدا کرد. به تازگی نیز تصویری که به صورت آماتوری از این گوشی ثبت شده، منتشر شده است.

با وجود این که تصویر منتشر شده کیفیت پایینی دارد، برخی از جزئیات طراحی را که پیش از این در شایعات مختلف عنوان شده بود، تایید می‌کند. آن طور که از تصاویر و شایعات برداشت می‌شود، وی ۲۰ از لحاظ کارکرد به جی ۵ شباهت دارد و یکی از این شباهت‌ها، دوربین دوگانه‌ی آن است و شباهت دیگر که به احتمال زیاد تایید خواهد شد، استفاده از ماژول‌های مختلف برای این گوشی است.

از آنجا که تصویر منتشر شده، تطبیق زیادی با شایعات و خبرهایی که تا کنون منتشر شده‌اند دارد، می‌توان تایید کرد که گوشی موجود در این عکس ال‌جی V20 است. در مورد مشخصات تایید شده‌ی این گوشی تنها می‌توان به نسخه‌ی اندروید آن اکتفا کرد که طبق اعلام و تایید گوگل به طور حتم اندروید ۷.۰ نوقا خواهد بود.

ال‌جی پیش از این اعلام کرده بود که وی ۲۰ اولین گوشی این شرکت است که مجهز به مبدل ۴ کاناله‌ی صدای DAC خواهد بود. این مبدل که یک مبدل صدای دیجیتال به آنالوگ است، توسط شرکت ESS Technology تولید خواهد شد. مبدل DAC این شرکت مجهز به آخرین پردازنده‌ی تولیدی خواهد بود و صدای استریوی ۳۲ بیت را با پشتیبانی تا ۳۸۴ کیلوهرتز تبدیل می‌کند. ال‌جی با استفاده از تکنولوژی‌های این شرکت، آمپلی‌فایرهای داخلی برای هدفون را نیز در پرچمدار جدید خود قرار داده است.

در مورد همکاری دیگر ال‌جی، این شرکت ادامه‌ی همکاری با شرکت Bang & Olufsen را نیز تایید کرده و اعلام کرده است که وی ۲۰ به بهترین تکنولوژی‌های این شرکت مجهز خواهد بود و علاوه بر آن، هدفون‌های مخصوص سری Play نیز همراه با این گجت عرضه می‌شوند. به نظر می‌رسد تمرکز اصلی ال‌جی در محصول جدید، مولتی‌مدیا و تلاش برای ارائه‌ی بهترین کیفیت صدا و تصویر است.

LG V20 در 16 شهریور در مراسمی رسمی در شهر سان فرانسیسکو معرفی خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات