گوشی های نکسوسی جدید احتمالا دیرتر از موعد پیش‌بینی شده معرفی می شوند

پنج‌شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
به تازگی توئیتی توسط دیوید راداک از وب‌سایت اندروید پلیس منتشر شده است که در آن به عرضه‌ی گوشی‌های نکسوسی جدید به همراه اندروید ۷.۱ نوقا اشاره شده است. بنابراین احتمالا این گوشی‌ها چند ماه دیرتر از موعد مقرر رونمایی خواهند شد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

همان طور که می‌دانید، گوگل انتشار اندروید ۷ نوقا را برای دستگاه‌های نکسوسی کنونی آغاز کرده است. گوگل مدتی قبل اندروید ۷ نوقا را تحت عنوان Android N معرفی کرده بود. به نظر می‌رسد که گوگل روند جدیدی را در پیش گرفته است، چرا که این شرکت در گذشته به طور معمول آپدیت جدید را به همراه دستگاه‌های نکسوسی جدید معرفی می‌کرد، علاوه‌بر این گوشی‌های هوشمند نکسوس مارلین و سیلفیش نیز هنوز به صورت رسمی معرفی نشده‌اند.

گفته می‌شود که همانند گذشته دستگاه‌های نکسوسی جدید، در ماه سپتامبر معرفی خواهند شد. اما بر اساس گزارش‌های جدید، احتمالا گوگل گوشی‌های هوشمند خود را دیرتر معرفی خواهد کرد. دیوید راداک، مدیر ویراستاری وب‌سایت اندروید پلیس که سابقه‌ی فاش کردن اطلاعات زیادی از دستگاه‌های نکسوسی را دارد، اخیرا توئیت جالبی را منتشر کرده است. به گفته‌ی او، دستگاه‌های نکسوسی احتمالا به همراه اندروید ۷.۱ نوقا عرضه خواهند شد که تحت عنوان نسخه‌ی MR1 نوقا نیز از آن یاد می‌شود. چنانچه این خبر صحت داشته باشد، ممکن است که گوشی‌های هوشمند گوگل تا چند ماه آینده عرضه نشوند، چرا که براساس پیش‌بینی‌ها اندروید ۷.۱ نوقا تا پیش از آغاز فصل پاییز عرضه نخواهد شد. گفتنی است که گوگل اکنون در حال آزمایش آپدیت یاد شده است.

گفته می‌شود که گوگل قصد دارد تا لانچر نکسوس فاش شده و دستیار Google Assistant را که در جریان کنفرانس Google I/O معرفی شد، به همراه آپدیت اندروید ۷.۱ نوقا عرضه کند. همان طور که می‌دانید گوشی‌های هوشمند Nexus Marlin و Nexus Sailfish توسط کمپانی اچ‌تی‌سی تولید خواهند شد و هر دوی آنها گواهی FCC‌ را در ایالات متحده اخذ کرده‌اند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات