افزایش تولید لامبورگینی تا سال ۲۰۱۹

پنج‌شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
شرکت لامبورگینی اخیرا اعلام کرده است که این شرکت قصد دارد تا سال ۲۰۱۹ تعداد خودروهای تولیدی خود را به دو برابر افزایش دهد. در ادامه خبر همراه زومیت باشید.
تبلیغات

لامبورگینی انتظار دارد تا با تولید یک خودروی اس یو وی جدید بتواند تولید خودرو در سال‌های آتی افزایش دهد. استفانو دومنیکالی مدیر اجرایی لامبورگینی در مصاحبه با خبرگزاری رویترز گفت که این شرکت قصد دارد تا سال ۲۰۱۹ با افزایش ۲ برابری تولید خود به رقم ۷ هزار دستگاه در سال دست پیدا کند.

این افزایش فروش بیشتر به خاطر خودروی SUV جدید این شرکت خواهد بود که پیش بینی می شود تا سال ۲۰۱۸ به بازار عرضه شود. این اس یو وی به احتمال زیاد نام Urus را یدک خواهد کشید که مربوط به خودروی مفهومی است که در سال ۲۰۱۲ رونمایی شده بود. دومینیکالی همچنین گفت که ما به شدت کار خواهیم کرد تا بتوانیم سالانه ۳ هزار و ۵۰۰ دستگاه یا حتی بیشتر، از این خودرو را به فروش برسانیم.

لامبورگینی

مدیر اجرای لامبورگینی همچنین ادامه داد که بازار خودروهای اس یو وی به خصوص در ایالات متحده بسیار گرم است و ما باور داریم کراس اوور جدید ما می‌تواند تحول بزرگی در این بازار ایجاد کند. سال گذشته لامبورگینی اعلام کرد که قصد دارد برای تولید این اس یو وی جدید یک کارخانه را در سنت آگاتای ایتالیا احداث کند. برای اینکه تاسیسات این شرکت قادر به تولید این اس یو وی باشند، لامبورگینی مساحت کارخانه فعلی از ۸۰ هزار مترمربع به ۱۵۰ هزار متر مربع افزایش خواهد داد و همچنین ۵۰۰ نفر نیروی اضافه را نیز استخدام خواهد کرد.

این اس یو وی در شروع کار با پیشرانه بنزینی تولید خواهد شد اما در سال ۲۰۲۰ نسخه‌ی هیبریدی از نوع پلاگین نیز به خط تولید اضافه خواهد شد. احتمال تولید یک خودروی تمام الکتریکی نیز توسط لامبورگینی وجود دارد.

لامبورگینی

در سال ۲۰۱۵ لامبورگینی توانست به رکورد فروش ۳ هزار دستگاه خودرو در بازار جهانی دست پیدا کند. با وجود علاقه و ماجراجویی این شرکت برای ورود به بازار به خودروهای اس یو وی، دومینیکالی اظهار کرد که ما از DNA اصلی کارمان یعنی تولید خودروهای سوپر اسپرت فاصله نخواهیم گرفت.

لامبورگینی که مالکیت آن متعلق به آئودی است برای حفظ خاص بودن تولیدات خود، تولید خودروهای سوپر اسپرت را از ۳۵۰۰ دستگاه در سال بیشتر نخواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات