لیست مشخصات اچ تی سی دیزایر 10 لایف استایل از سوی AnTuTu فاش شد

پنج‌شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اچ‌تی‌سی در طول ماه جاری میلادی دیزایر ۱۰ پرو و دیزایر ۱۰ لایف استایل را معرفی می‌کند. دیزایر ۱۰ لایف استایل محصولی اقتصادی است که امروز لیستی از مشخصات آن از سوی بنچمارک AnTuTu منتشر شده است. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

اچ‌تی‌سی در ماه جاری دو محصول جدید را با نام‌های دیزایر ۱۰ پرو و دیزایر ۱۰ لایف استایل معرفی می‌کند. روز گذشته خبری منتشر شد که حکایت از ارزان قیمت بودن دیزایر ۱۰ لایف استایل داشت و گفته می‌شد که قیمت آن در حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ دلار است. امروز  AnTuTu لیستی از مشخصات دیزایر ۱۰ لایف استایل را منتشر کرده که از طریق آن می‌توانیم نیم نگاهی به این دستگاه داشته باشیم. اگرچه در لیست AnTuTu اطلاعاتی در خصوص نمایشگر این تلفن هوشمند ارائه نشده است، اما انتظار می‌رود این دستگاه نمایشگری ۵ اینچی با وضوح ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل داشته باشد.

دیزایر 10 لایف استایل

لیست AnTuTu نشان می‌دهد که دیزایر ۱۰ لایف استایل از پردازنده چهار هسته‌ای اسنپدراگون ۴۰۰ استفاده می‌کند. این محصول ۲ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد. پردازش‌های گرافیکی آن را نیز Adreno ۳۰۵ انجام می‌دهد. در بخش پشتی دستگاه یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی قرار گرفته و بخش جلویی آن میزبان یک دوربین ۵ مگاپیکسلی است. سامسونگ، اندروید ۶.۰.۱ را به صورت پیش‌فرض روی این دستگاه نصب کرده است.

شایعاتی که تاکنون در خصوص دیزایر ۱۰ لایف استایل منتشر شده‌اند حکایت از اسپیکر‌های استریو بوم‌ساند Hi-Fi روی این محصول دارند. درون جعبه این دستگاه هندزفری‌هایی با کیفیت صدای عالی قرار خواهد داشت. این محصول در چندین رنگ مات عرضه می‌شود. گفته می‌شود اطراف دوربین، بخش آنتن و گوشه‌های دستگاه ساختاری فلزی دارند و به رنگ طلایی هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات