پشتیبانی گیر اس 2 از iOS اپل به صورت آزمایشی آغاز شد

پنج‌شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ چندی پیش اعلام کرده بود که در نظر دارد پشتیبانی از iOS را به گیر اس ۲ و گیر فیت ۲ اضافه کند. امروز نسخه آزمایشی این اپلیکیشن منتشر شده است و کاربران می‌توانند به صورت داوطلبانه از آن استفاده کنند. همراه زومیت باشید تا هرچه بیشتر از این خبر مطلع شویم.
تبلیغات

سامسونگ اواخر سال گذشته اعلام کرده بود که پشتیبانی از iOS را به گیر اس ۲ اضافه می‌کند. این اتفاق قرار بود تا اواسط ژانویه ۲۰۱۶ صورت گیرد اما با وجود انتظار همه کاربران، این چنین نشد. پشتیبانی گیر اس ۲ از iOS باعث می‌شود که کاربران گوشی‌های آیفون نیز بتوانند از ساعت هوشمند سامسونگ استفاده کنند. حال خبر خوش اینکه سامسونگ نسخه آزمایشی از این برنامه را برای گیر اس ۲ و گیر فیت ۲ عرضه کرده است.

سامسونگ امروز نسخه آزمایشی از این برنامه را عرضه کرده که از طریق آن Gear S2 و Gear Fit 2 می‌توانند به iOS متصل شوند. کاربران می‌توانند به صورت داوطلبانه در این طرح آزمایشی شرکت کنند و مشکلات موجود را به سامسونگ گزارش دهند. چنین گزارش‌هایی باعث می‌شود که اپلیکیشن Gear Manager برای iOS بهبود یابد.

عرضه نسخه آزمایشی از امروز شروع شده و تا ۱۹ سپتامبر (۲۹ شهریور) ادامه خواهد داشت. باید توجه کرد که برای استفاده از این اپلیکیشن روی آیفون، باید نسخه iOS دستگاه ۸.۴ یا بالاتر باشد. اگر مایل هستید که این نسخه را امتحان کنید، باید به صفحه ثبت‌نام این نسخه بتا بروید و اطلاعاتتان را وارد کنید. در این بخش آموزش شیوه نصب و جفت‌سازی گیر اس ۲ و گیر فیت ۲ با آیفون ارائه شده است. عرضه نسخه آزمایشی از این اپلیکیشن یک نشانه بزرگ برای پشتیبانی عمومی گیر اس ۲ و گیر فیت ۲ از iOS است. با این اوصاف قابلیت مذکور در پله آخر قرار دارد و به زودی شاهد حضور رسمی آن خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات