مردم از خرید پژو 405 و پراید ممانعت کنند

چهارشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مدیر عامل انجمن حمایت از مصرف کنندگان در رابطه با کیفیت پایین خودرو‌های پراید و پژو ۴۰۵ از مردم خواست تا از خزید این خودروها ممانعت کنند. برای اطلاع از جزئیات این خبر با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

مسیح انصاری مدیر عامل انجمن حمایت از مصرف کنندگان به کیفیت پایین خودروهای پراید و پژو ۴۰۵ واکنش نشان داد. وی اخیرا طی گفتگویی اعلام کرد که طبق آیین‌نامه‌ی ابلاغی وزارتخانه صنعت در سال ۱۳۸۹، باید از ادامه تولید پژو ۴۰۵ جلوگیری کند. انصاری از عدم تغییر کیفیت پژو ۴۰۵ و پراید انتقاد کرد و گفت:

این خودروها از نظر کیفیت در سطح پایینی هستند و اقدامات اساسی نیز برای حل معایب آن‌ها انجام نشده است. دانش فنی و کیفیت پراید و پژو ۴۰۵ مربوط به ۲۰ سال پیش و است و به هیچ وجه قابل مقایسه با تکنولوژی روز دنیای خودرو نیست. مشخص نیست چرا برخلاف آیین‌نامه‌ی ابلاغی وزارت صنایع و معادن تولید این خودرو‌های از رده خارج متوقف نشده است.
پراید

مدیر انجمن حمایت از مصرف کنندگان در ادامه از مردم خواست تا از خرید این خودرو‌های بی‌کیفیت جلوگیری کنند. در این صورت ایران خودرو و سایپا چاره‌ای جز توقف تولید این خودرو‌ها را نخواهند داشت. انصاری در ادامه گفت:

خودروساز‌های ایرانی باید به سرعت خودروهای جدید را با قیمت مناسب تولید و وارد بازار کنند.

بر اساس آیین‌نامه‌ی مصوب شورای سیاست‌گذاری خودرو در سال ۱۳۸۹ که از سوی وزارت صنایع و معادن وقت به خودروسازان ابلاغ شده بود، از ابتدای سال ۱۳۹۵ ادامه تولید خودرو‌های سواری داخلی که ۱۰ سال از تولید آن‌ها گذشته است، ممنوع است.

طبق گزارش کیفیت خودرو‌های تولید و مونتاژ داخل کشور در خرداد ماه ۱۳۹۵، پژو ۴۰۵ و انواع خودرو‌های پراید قعرنشینان لیست کیفیت خودرو‌های داخلی هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات