ال جی سه اسپیکر جدید با قابلیت پخش صدای 360 درجه معرفی کرد

چهارشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
کمپانی کره‌ای ال‌جی به تازگی سه اسپیکر به نام‌های PH2 و PH3 و PH4 را معرفی کرده که هر سه محصول قابلیت پخش صدا به صورت ۳۶۰ درجه را دارند. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

به زودی شاهد برگزاری نمایشگاه IFA امسال خواهیم بود و همانند بسیاری دیگر از نمایشگاه‌های دیگر، شرکت‌های مختلف سعی می‌کنند با معرفی محصولات جدید خود، گام‌هایی رو به جلو بردارند. به عنوان مثال، کمپانی ال‌جی به تازگی سه اسپیکر جدید معرفی کرده که هر سه محصول قابلیت پخش صدا به صورت ۳۶۰ درجه را دارا هستند. این سه اسپیکر PH2 و PH3 و PH4 نام دارند.

Tim Alessi مدیر ارشد بازاریابی محصولات ال‌جی در آمریکا، می‌گوید: «محصولات جدید ال‌جی، ترکیبی از صدای پرقدرت در ابعادی کوچک با قابلیت حمل بسیار بالا را به کاربران ارائه می‌کند.» وی در ادامه اعلام کرده: «که درک درست از شرایط زندگی پرمشغله‌ی برخی از مشتریان باعث شده تا محصولات متنوع صوتی را تولید کنیم که این محصولات می‌توانند تجربه‌ای بسیار لذت بخش را با توجه به شرایط کاربر برای وی رقم بزنند.»

از بین سه اسپیکری جدیدی که ال‌جی معرفی کرده، PH2 کوچک‌ترین عضو است که ابعادی به اندازه‌ی یک توپ هاکی دارد. شکل و استایل این اسپیکر شبیه به شکلی است که بسیاری از شرکت‌های دیگر نیز در تولید اسپیکرهای کوچک از آن بهره گرفته‌اند. این محصول وزن بسیار کمی دارد و ضد آب است. علاوه بر این یک بند برای حمل آسان‌تر برای این محصول در نظر گرفته شده و تمام این مشخصات باعث شده تا این اسپیکر برای افرادی که مدام در حال حرکت هستند، یک گزینه‌ی بسیار خوب باشد. البته باید گفت که این اسپیکر قدرت خیلی زیادی ندارد و در واقع هیچ اسپیکری با این ابعاد نمی‌تواند همانند سیستم‌های خانگی، قدرت داشته باشد، اما ال‌جی بر این باور است که آمپلی‌فایر ۲.۵ واتی نیز می‌تواند صدا و باس زیادی را در این نوع محصولات تولید کند. عمر باتری PH2 نیز شش ساعت اعلام شده است.

در حالیکه طراحی PH2 شبیه به دیگر اسپیکرهایی است که تا کنون دیده‌ایم، اما PH3 از یک طراحی مقاوت بهره گرفته و شکل این محصول در واقع از شمع حال سوختن الهام گرفته شده است. لازم به ذکر است که بخش نورانی این اسپیکر می‌تواند به رنگ‌های مختلفی درآید که این مورد می‌تواند یکی از جذابیت‌های محصول یاد شده باشد. آمپلی‌فایر این اسپیکر ۳ واتی است، اما به دلیل ابعاد بزرگ‌تری که این محصول نسبت به PH2 دارد، قدرت صدای خروجی آن نیز بیشتر است. ابعاد بزرگ‌تر این اسپیکر همچنین باعث شده تا عمرباتری آن بیشتر شود و بر اساس اعلام ال‌جی این محصول می‌تواند تا ۱۰ ساعت به پخش موسیقی ادامه دهد.

اما PH4 نیز از طراحی جدیدی بهره نگرفته و شکل و ظاهر آن ما را به یاد محصولاتی چون UE Boom, JBL Flip و دیگر اسپیکرهای دوست‌داشتنی معروف می‌اندازد. این مدل در بین سه محصول جدید معرفی شده توسط ال‌جی، ابعاد بزرگ‌تری داشته و صدای خروجی آن نیز بلندتر از دو مدل قبلی است. آمپلی‌فایر این اسپیکر ۱۶ واتی است و رادیاتورهای منفعل دوگانه‌ی در نظر گرفته شده در آن، باعث شده تا به یکی از بهترین محصولاتی مبدل شود که باس و خروجی صدای باکیفیت و بالایی دارد. همچنین به دلیل ابعادی که اسپیکری PH4 دارد، عمر باتری آن نیز بالا بوده و می‌توان با هر بار شارژ تا ۱۰ ساعت از پخش موسیقی لذت برد.

هر سه مدل یاد شده امکان اتصال از طریق بلوتوث و جک ۳.۵ میلی‌متری معمولی را دارند. این ویژگی باعث می‌شود تا بتوان اسپیکرهای جدید ال‌جی را به پخش‌کننده‌های MP3  و سی‌دی پلیرهای قدیمی‌تر نیز متصل کرد. دو مدل از این اسپیکرها را می‌توان به طور همزمان با منبع صوتی متصل کرد و از هر دو آن‌ها خروجی صوتی گرفت. هر سه مدل اسپیکری مورد بحث مجهز به تنظیماتی برای تعیین شدت باس هستند. البته برای اینکه بتوان بهتر در مورد کیفیت این محصولات سخن گفت باید از نزدیک با آن‌ها کار کرد و تا آن زمان نمی‌توان دقیقا با اطمینان گفت که آنچه ال‌جی در مورد این اسپیکرها اعلام کرده همه صحت دارند.

در مورد قیمت این اسپیکرها هنوز هیچ اطلاعاتی از جانب ال‌جی بیان نشده، اما از پاییز امسال، هر سه این محصولات در بازار آمریکا عرضه خواهند شد. این اسپیکرها در نمایشگاه IFA 2016 برلین، که در ماه آینده آغاز خواهد شد در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت.

نظر شما در مورد این محصولات چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات