گوگل: وی 20 ال جی اولین گجت غیر گوگلی مجهز به اندروید 7 نوقا است

سه‌شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
در کنار انتشار نسخه‌ی نهایی اندروید 7 نوقا، گوگل اطلاعاتی را نیز در مورد گوشی هوشمند بعدی ال‌جی ارائه و اعلام کرد که وی ۲۰ ال‌جی اولین گوشی هوشمند غیرگوگلی خواهد بود که همراه اندروید نوقا راهی بازار می‌شود. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

گوگل همزمان با انتشار نسخه‌ی نهایی اندروید ۷ نوقا از این موضوع پرده برداشت که وی ۲۰ ال‌جی اولین گوشی‌هوشمند غیرگوگلی خواهد بود که همراه با نسخه‌ی نهایی اندروید نوقا همراه خواهد شد.

سمیر سامات، قائم مقام تولید در تیم اندروید می‌گوید:

محصولات بسیار جالب توجهی از سوی شرکای ما راهی بازار خواهند شد که اغلب از وجود اندروید نوقا بهره می‌برند. برای مثال می‌توان به V 20 ال جی اشاره کرد که اولین گوشی هوشمند عرضه شده به بازار همراه با اندروید نوقا خواهد بود.

ال‌جی در طول سال‌های گذشته نیز همواره یکی از پیشتازان استفاده از نسخه‌ی جدید اندرویدی روی گوشی‌های هوشمند خود بوده است. این بار نیز این کمپانی کره‌ای نسل جدید گوشی هوشمند پرچمدار خود را مبتنی بر نسخه‌ی نهایی این سیستم عامل راهی بازار خواهد کرد و رقبایی نظیر سامسونگ و اچ‌تی‌سی را پشت سر خواهد گذاشت. ال‌جی در نظر دارد تا وی ۲۰ را در ماه سپتامبر رونمایی کرده و راهی بازار کند.

اما گوگل به ارائه‌ی همین اطلاعات بسنده نکرده و حتی تصویری را از رابط کاربری وی ۲۰ منتشر کرده که ظاهر اندروید ۷ نوقا را نمایش می‌دهد.

اندروید نوقا

همانطور که در تصویر نیز مشاهده می‌کنید، اطلاعات چندان زیادی از این تصویر قابل فهم نیست. رابط کاربری و آیکون‌های مورد استفاده در این نسخه نیز شباهت بسیاری به رابط کاربری جی ۵ ال‌جی دارد. وی ۲۰ را باید پرچمداری از سوی ال‌جی خواند که همراه با مشخصات فنی بالا، ظاهر جالب توجه و اندروید ۷ نوقا راهی بازار می‌شود. وی ۲۰ روز ۱۶ شهریور ماه در سن فرانسیسکو رونمایی خواهد شد.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات