هواوی دعوتنامه مراسم خود در IFA 2016 را برای روز ۱۱ شهریور ارسال کرد

دوشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
هواوی دعوتنامه‌ای را برای ۱۱ شهریور ماه ارسال کرده است. این رویداد خبری مربوط به نمایشگاه IFA 2016 برلین است و هواوی تصمیم دارد پیش از بازگشایی رسمی آن، محصولات جدیدش را معرفی کند. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

نمایشگاه بین‌المللی IFA که همه ساله در شهر برلین برگزار می‌شود یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای حوزه تکنولوژی است. تولید کنندگان محصولات حوزه تکنولوژی در این نمایشگاه آخرین فناوری‌هایشان را به بازدید عموم می‌گذارند. البته برخی از تولید کنندگان، پیش از آغاز به کار عمومی نمایشگاه، کنفرانسی خبری را برگزار می‌کنند که در جریان این رویداد‌ها، آخرین محصولات و فناوری‌هایشان معرفی می‌شوند. گویا هواوی تصمیم دارد امسال نیز پیش از آغاز به کار رسمی IFA 2016 یک رویداد خبری داشته باشد. این تولید کننده چینی دعوتنامه‌ای برای ۱ سپتامبر (۱۱ شهریور) ارسال کرده که منبع منتشر کننده این دعوتنامه، خبر از معرفی یک تلفن هوشمند جدید در جریان کنفرانس داده است.

معاون ارشد هواوی با نام Yu chengdong اعلام کرده که کنفرانس خبری این شرکت در Velodrom برلین در سال ۱۶:۳۰ دقیقه ۱۱ شهریور برگزار می‌شود. وی همچنین مدعی شده محصولاتی در این رویداد معرفی می‌شوند که فراتر از انتظارات هستند. البته چندان هم برای ما شگفت‌انگیز نیست. زیرا این شرکت در سال جاری بسیار خوب عمل کرده و انتظارات مردم از این شرکت بعد از معرفی محصولات موفقی نظیر آنر ۸ بالا رفته است.

میت اس 2

شایعات حاکی از این هستند که هواوی تصمیم دارد در جریان این رویداد از سری جدیدی به نام نوآ (Nova) رونمایی کند که بانوان را بازار هدف خود قرار داده است. منبع منتشر کننده این خبر اعلام کرده که بازیگر چینی، Guan Xiaotong نیز در این مراسم سخنرانی می‌کند.

برخی بر این باورند که اولین محصول از سری نوآ محصولی به نام میت S2 است که چند روز پیش در TENAA دیده شد. این تلفن هوشمند از لحاظ ظاهری شباهت‌هایی به نکسوس 6P دارد و سنسور اثر انگشت آن نیز در پشت دستگاه قرار گرفته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات