گلکسی گرند پرایم مدل 2016 در بنچمارک Geekbench رویت شد: پردازنده چهار هسته ای 1.4 گیگاهرتزی

دوشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
معمولا بسیاری از مواقع مشخصات گوشی‌های‌هوشمند معرفی نشده در بنچمارک‌ها رویت می‌شود. به تازگی مشخصات گوشی‌هوشمند جدیدی از کمپانی سامسونگ در بنچمارک گیک‌بنچ دیده شده است. این محصول گلگسی گرند پرایم ۲۰۱۶ نام (Galaxy Grand Prime 2016) دارد و از یک پردازنده چهار هسته‌ای بهره می‌برد. در ادامه‌ با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

دو هفته قبل یک گوشی‌هوشمند نامشخص از سری سامسونگ گلکسی در بانک اطلاعاتی هندی واردات هند رویت شد که شناسه‌ی مدل این محصول نیز SM-G532F اعلام شد. متاسفانه در آن زمان اطلاعات موجود در مورد دستگاه یاد شده بسیار محدود بود و فقط برخی از مشخصات جزئی آن بیان شد. اما حالا بر اساس اطلاعات جدید به‌دست آمده از این گوشی‌هوشمند، ظاهرا با مدل جدید گوشی‌هوشمند گلکسی گرند پرایم مواجه هستیم که مدل اولیه‌ی آن در سال ۲۰۱۴ معرفی شده بود. مدل اولین گلکسی گرند پرایم، دارای شناسه‌ی مدل SM-G531F بود.

اما در هرحال، اکنون مدل جدید محصول یاد شده به نام گلکسی‌گرند‌پرایم ۲۰۱۶ در وب‌سایت بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده که به همین دلیل مشخصات بیشتری از این دستگاه در دسترس قرار دارد. بر اساس نتایج ثبت شده توسط گوشی‌هوشمند مورد بحث در گیک‌بنچ، انتظار می‌رود این محصول از یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای بهره ببرد. همچنین فرکانس کاری هر هسته‌ی این پردازنده بر روی ۱.۴ گیگاهرتز تنظیم شده است. گلکسی گرند پرایم ۲۰۱۶ مجهز به ۱.۵ گیگابایت حافظه رم خواهد بود و سیستم‌عامل پیش‌فرض آن نیز اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو است. در زیر می‌توانید تصویری از اطلاعات مربوط به گوشی‌ یاد شده را مشاهده کنید.

Galaxy Grand Prime (2016)

نظر شما در این مورد چیست؟ چرا سامسونگ پس از دو سال به فکر ارائه‌ی مدل جدید این گوشی‌هوشمند افتاده است؟ دیدگاه‌ خود را در بخش نظرات با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات