تیزر تبلیغاتی جدید ال جی با تمرکز بر ویژگی های صوتی وی 20

دوشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
ال‌جی V20 نام محصولی است که افراد زیادی انتظار معرفی آن را می‌کشند. ال‌جی سال گذشته با معرفی V10 جنجال زیادی به پا کرد و حال انتظار داریم که جانشین آن، محصولی شگفت‌انگیز باشد. ال‌جی امروز تیزر تبلیغاتی جدیدی را منتشر کرده که خبر از قابلیت‌های صوتی جدید این دستگاه می‌دهد. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

ال‌جی سال گذشته دو تلفن هوشمند پرچم‌دار معرفی کرد. این دو دستگاه جی 4 و وی 10 نام داشتند. البته باید به این نکته نیز توجه داشت که ال‌جی V10 یکی از خبرسازترین دستگاه‌های سال گذشته بود. یکی از دلایل اصلی چنین اتفاقی نیز وجود دو نمایشگر در بخش جلویی آن بود. این محصول در بخش جلویی‌ دو نمایشگر داشت که یکی از آن‌ها نمایشگر اصلی بود و بخش زیادی از قسمت جلویی را تشکیل می‌داد. نمایشگر دوم در بخش بالایی نمایشگر اصلی قرار داشت و ابعاد آن در مقایسه با صفحه نمایش اصلی بسیار کوچک‌تر بود. ال‌جی وی 10 یک امید جدید در بازار تلفن‌های هوشمند به حساب می‌آمد. از آنجا که فروش ال‌جی جی ۵ چندان مورد رضایت نبود،‌ انتظار می‌رود که ال‌جی وی ۲۰ شرایط ال‌جی را بهبود بخشد. LG V20 در ۶ سپتامبر (۱۶ شهریور) معرفی می‌شود و این موضوع نیز اوایل این ماه توسط ال‌جی تایید شده است. لازم به ذکر است که ال‌جی وی ۲۰ با اندروید ۷.۰ نوقا عرضه می‌شود. مراسم رونمایی از جانشین ال‌جی V10 در سان‌فرانسیسکو برگزار خواهد شد. البته تاکنون تصاویر و اطلاعات مختلفی در خصوص این دستگاه فاش شده که با استفاده از آن‌ها آشنایی مختصری با این دستگاه پیدا کرده‌ایم.

ال جی V20

حال ال‌جی تیزر تبلیغاتی جدیدی از این محصول را منتشر کرده که خبر از زمان معرفی آن می‌دهد و محتوای تیزر نیز جالب توجه است. این تیزر تبلیغاتی در وب‌سایت رسمی کره جنوبی ال‌جی منتشر شده و در تصویر فوق می‌توانید آن را به طور کامل مشاهده کنید. تیزر تبلیغاتی مذکور خبر از معرفی ال‌جی V20 در تاریخ ۷ سپتامبر در سئول می‌دهد (دلیل این اختلاف در تاریخ، تفاوت منطقه زمانی است). در تصویر تبلیغاتی ال‌جی یک میکروفون در وسط دیده می‌شود. اولین موردی که با دیدن میکروفون در ذهن تداعی می‌شود، این است که احتمالا ال‌جی قابلیت‌های جدیدی در خصوص صدا در ال‌جی وی ۲۰ قرار داده است. البته چنین تفکری نیز به احتمال زیاد درست است. البته وجود میکروفون تنها می‌تواند خبر از ارتقاهایی در زمینه صوتی دستگاه دهد. لازم به ذکر است که ال‌جی چندی پیش تایید کرده بود که وی ۲۰ از تکنولوژی ۳۲ بیتی Hi-Fi چهار DAC برای صدا بهره می‌برد. به هر حال فعلا حدود دو هفته تا معرفی این محصول زمان باقی مانده است و به احتمال زیاد در طول این مدت اطلاعات بیشتری از آن منتشر می‌شود.

ال جی V20

چندی پیش رندر‌هایی از این تلفن هوشمند پرچم‌دار نیز فاش شده بود که طراحی کلی و احتمالی آن را نشان می‌دادند. البته نمی‌دانیم که این شایعات چقدر دقیق هستند و همان‌طور که از اسمشان معلوم است، همگی شایعه بوده و (بجز برخی اخبار) هیچ تاییدی در خصوص آن‌ها از سوی ال‌جی صورت نگرفته است. البته ال‌جی وی ۲۰ طراحی کاملا مشابهی با ال‌جی وی ۱۰ نخواهد داشت و انتظار می‌رود که در طراحی آن شباهت‌هایی هم به ال‌جی جی ۵ وجود داشته باشد. انتظار می‌رود که ال‌جی روی V20 نمایشگری ۵.۷ اینچی با وضوح QHD قرار دهد. این محصول ۴ گیگابایت حافظه رم دارد و از پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ استفاده می‌کند. یک دوربین ۲۱ مگاپیکسلی در بخش پشتی آن قرار گرفته و بخش جلویی آن نیز میزبان دو سنسور ۸ مگاپیکسلی است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات