تصاویری از نسخه بتمن Injustice گلکسی نوت 7 فاش شد

دوشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ چندی پیش یک نسخه از گلکسی اس ۷ اج را عرضه کرد و حال به نظر می‌رسد این شرکت کره‌ای تصمیم دارد نسخه‌ی بتمن گلکسی نوت ۷ را عرضه کند. در حال حاضر تصاویری از این نسخه فاش شده است که در ادامه می‌خوانید. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

سامسونگ هر از چند گاهی یک نسخه خاص از محصولات برترش را عرضه می‌کند. حال نیز شاهد یک نسخه جدید هستیم که بتمن Injustice نام دارد. البته باید به این نکته نیز توجه داشت که فعلا سامسونگ این نسخه را معرفی نکرده است و هر اطلاعاتی که در این خصوص داریم، محدود به چند تصویر می‌شود. در تصاویر زیر می‌توانید نسخه‌ی بتمن از گلکسی نوت ۷ را مشاهده کنید.

گلکسی نوت 7 بتمن

در این تصاویر، گلکسی نوت ۷ به رنگ مشکی است و لوگویی از بتمن Injustice به رنگ طلایی در بخش پشتی دستگاه قرار دارد و ترکیب رنگ کلی تم این نسخه نیز مشکی و طلایی است. اما سوال اینجا است که چه زمانی و کجا کاربران می‌توانند این محصول را خریداری کنند. با توجه به قیمتی که در گلکسی S۷ Edge دیده بودیم احتمال می‌رود که گلکسی نوت ۷ نیز یک محصول گران قیمت باشد. نسخه‌ی گلکسی اس ۷ اج قیمتی در حدود ۱۰۳۵ دلار داشت. از آنجا که گلکسی نوت ۷ گران‌تر از گلکسی اس ۷ اج است، با این اوصاف این نسخه از دستگاه مذکور نیز گران قیمت خواهد بود.

گلکسی نوت 7 بتمن

علاوه بر این، کاربران چینی تنها می‌توانستند که ادیشن گلکسی اس ۷ اج را خریداری کنند و احتمالا چنین شرایطی برای نسخه‌ی بتمن گلکسی نوت ۷ نیز وجود خواهد داشت. لازم به ذکر است که این نسخه از گلکسی نوت ۷ دارای ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است.

در حال حاضر تنها اطلاعات مذکور در خصوص این دستگاه فاش شده‌اند و اگر اخبار دیگری در خصوص نسخه‌ی بتمن گلکسی نوت ۷ منتشر شود، می‌توانید آن را از طریق زومیت مطالعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات