تعدادی از استیکرهای جدید مسنجر Allo منتشر شد

دوشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مسنجر Allo و اپلیکیشن برقرای تماس‌های ویدیوی Duo در کنفرانس Google I/O 2016 معرفی شدند. چند روز پیش شاهد انتشار عمومی Duo بودیم و حالا هم تصاویری از بسته‌های استیکر مسنجر Allo رویت شده است. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

گوگل اخیرا اپلیکیشن Duo خود را منشتر کرده که در واقع می‌توان آن را جدیدترین اپلیکیشن برقراری تماس‌های ویدیویی این شرکت دانست که قصد دارد به رقابت مستقیم با فیس‌تایم بپردازد. اپلیکیشن Duo چند روز قبل به طور عمومی منتشر شد و حالا در بین اپلیکیشن‌های برتر گوگل‌پلی، در مقام نخست جای گرفته و در نیز در فروشگاه‌ اپ‌استور، بین ۳۰ اپلیکیشن برتر است. بخش عمده‌ای از این محبوبیت به دلیل ساختار ساده اپلیکیشن Duo است. همچنین برای استفاده از این سرویس کافی است شماره موبایل خود را تایید کنید و نیاز به مراحل اضافه نخواهید داشت.

وب‌سایت اندرویدپلیس در مورد نسخه‌ی منتشر نشده‌ای از مسنجر Allo که گوگل برای اولین بار آن را در رویداد Google I/O امسال معرفی کرد، گزارش داده که این اپلیکیشن یک پیام‌رسان هوشمند است که می‌تواند پاسخ‌های احتمالی شما را تشخیص داده و روش تعامل با دوستان‌تان را یاد بگیرد. به تازگی تعدادی از پکیج‌های استیکر Allo نیز رویت شده‌ است.

allo stickers

در اپلیکشن Allo با مراجعه به بخش My Stickers می‌توانید استیکرهای جدیدی را دانلود کرده و استیکرهای قبلی را نیز بر حسب نیاز خود مرتب کنید. البته از آنجا که اپلیکیشن مورد اشاره فعلا در مرحله‌ی آزمایشی قرار دارد، احتمال دارد تا در نسخه‌ی نهایی برخی از استیکرهای کنونی وجود نداشته باشند. اما احتمالا افراد زیادی وجود دارند که به راحتی همین استیکرها را نیز در اختیار کاربران مسنجر Allo قرار خواهند داد.

allo stickers

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات