قابلیت های جدیدی به لانچر مایکروسافت Arrow اضافه شد

دوشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
Arrow نام لانچر مایکروسافت است که برای دستگاه‌های اندرویدی عرضه شده است. کاربران از طریق این لانچر می‌توانند بخش‌های زیادی از صفحه خانگی را شخصی سازی کنند. حال Arrow بروز‌رسانی جدیدی را دریافت کرده که شاهد قابلیت‌های جدیدی در آن هستیم. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

لانچر مایکروسافت با نام Arrow اخیرا یک آپدیت جدید را دریافت کرده که در جریان آن برخی ویژگی‌های جدید به آن افزوده شده است. کاربران می‌توانند این بروزرسانی را از طریق گوگل پلی دریافت کنند. لانچر Arrow به کاربران این امکان را می‌دهد که صفحه خانگی را به طور کامل شخصی سازی کنند. به این صورت، کاربر می‌تواند ویجت و اپلیکیشن‌های مورد نظرش را در هر جایی که بخواهد قرار دهد. در این آپدیت جدید کاربران دوباره می‌توانند با دو بار لمس صفحه، گوشی را قفل کنند.

مایکروسافت Arrow

لانچر Arrow در حال حاضر از تصاویر زمینه زنده (Live Wallpaper) پشتیبانی می‌کند و البته برخی قابلیت‌های دیگر نیز به آن اضافه شده است. برای مثال کاربران می‌توانند با فشار طولانی به بالای صفحه، آن را مخفی، حاشیه نویسی یا به اشتراک بگذارند.

با استفاده از لانچر Arrow مایکروسافت، کاربران می‌توانند هرچه ساده‌تر اپلیکیشن‌هایی که بیشتر از آن‌ها استفاده می‌کنند را بیابند. امکان طبقه‌بندی اپلیکیشن‌ها بر اساس میزان استفاده در این نسخه وجود دارد. در این نسخه شاهد ادغام سرویس Wunderlist با Arrow هستیم که در جریان آن هرگز کاری را فراموش نخواهید کرد و حتما خرید مواد مورد نیاز منزل، قبل از بازگشت به خانه را به یاد خواهید داشت.

مایکروسافت Arrow

یادداشت‌ها بین موبایل، کامپیوتر و وب همگام‌سازی می‌شوند و می‌توانید یادداشت‌هایتان را در سربرگ Reminders مشاهده کنید. از طریق سربرگ People می‌توانید هرچه ساده‌تر با افراد مختلف در ارتباط باشید و تماس‌های اخیر را مشاهده کنید.

تمام ویجت‌های مورد علاقه‌تان با لانچر Arrow همگام هستند و همچنین می‌توانید تمام آن‌ها را در یک صفحه داشته باشید. مصرف باتری این لانچر نیز بهینه شده است. لانچر مذکور از زبان‌های انگلیسی، ‌پرتغالی، اسپانیایی، فرانسوی، چینی (سنتی و ساده شده)، روسی، ژاپنی، آلمانی، ترکی (استانبولی)،‌ ویتنامی، لهستانی، ایتالیایی و اندونزیایی پشتیبانی می‌کند.

مایکروسافت Arrow

اگر این لانچر را روی دستگاه‌تان دارید ولی فعلا آپدیت مذکور را دریافت نکرده‌اید، می‌توانید به صورت دستی از طریق گوگل پلی اقدام کنید. گوگل پلی را اجرا کنید و منو سمت چپ بالای صفحه را باز کنید. به بخش My apps & games بروید و سپس Microsoft Arrow Launcher را پیدا کنید. گزینه Update را لمس کنید تا برنامه بروزرسانی شود. اگر این اپلیکیشن را روی دستگاه اندرویدی‌تان ندارید، می‌توانید از طریق لینک زیر آن را دانلود کنید:

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات