تصاویر جدیدی از میزو پرو 7 با صفحه نمایش خمیده فاش شد

دوشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
چند روز پیش بود که تصاویری از گوشی جدید میزو منتشر شد. دستگاهی که در آن تصاویر دیده می‌شود، چیزی شبیه نمونه‌ی اولیه پرچمدار جدید میزو ‌به نام پرو ۷ است. به تازگی نیز تصاویری از همان گوشی در حالی که در دست یک کاربر است، در انجمن میزو منتشر شده است. به نظر می‌رسد که این عکس‌ها کاملا واقعی هستند.
تبلیغات

تصاویر  جدیدی که در فروم میزو منتشر شده است، نشان می‌دهند که در Meizu Pro 7 همچنان که پیش از این شایعه شده بود، صفحه نمایش خمیده به کار گرفته شده است. اگرچه عکس‌ها کاملا تار هستند، اما می‌توان اندکی اطلاعات از آن‌ها استخراج کرد.

جدای از صفحه نمایش خمیده این گوشی، یک کلید فیزیکی هوم بیضی شکل در پایین دستگاه دیده می‌شود. به نظر می‌رسد که خمیدگی لبه‌های کناری دستگاه احتمالا برای آن است که میزو پرو ۷ را برای استفاده با یک دست مناسب کند. البته خمیدگی صفحه نمایش گوشی در این عکس‌ها چندان برآمده به نظر نمی‌رسد اما کاملا واقعی است.

پرچمدار میزو پرو ۷ پیش از این در بنچمارک آنتوتو (AnTuTu) با شماره مدل میزو ام ۹۶ دیده شده بود. بر اساس قابلیت‌های فاش شده از این گوشی در بنچمارک آنتوتو، صفحه نمایش این گوشی دارای رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل (احتمالا در سایز ۵.۵ اینچ) است و از پردازنده اکسینوس ۸۸۹۰ به همراه پردازنده گرافیکی مالی T880 بهره می‌برد. میزو پرو ۷، دارای رم ۴ گیگابایتی و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. این گوشی از دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد. سیستم عامل میزو پرو ۷، به صورت پیش‌فرض اندروید ۶ مارشمالو است.

شایعاتی وجود دارد که میزو، گوشی پرو ۷ را ۱۳ سپتامبر سال جاری به بازار عرضه می‌کند و قیمت آن احتمالا در حدود ۳۰۰۰ یوان (۴۵۱ دلار) خواهد بود.

meizu-pro-7-curved-display-image1
meizu-pro-7-curved-display-image
meizu-pro-7-curved-display-image
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات