تصاویر قاب مشکی رنگ گوشی LeEco Le 2s فاش شد

شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی چینی LeEco قصد دارد به زودی از گوشی جدید خود با نام LeEco Le 2s رونمایی کند. گفته شده این تلفن هوشمند قرار است مجهز به تراشه قدرتمند اسنپدراگون 821 باشد. با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

به تازگی تصاویر جدیدی از گوشی LeEco Le 2s فاش شده که این بار قاب پشتی محصول جدید کمپانی چینی را در رنگ مشکی نشان می‌دهد. با مشاهده تصاویر می‌توان متوجه شد که این تلفن هوشمند قرار است بدنه‌ای تمام فلزی مشکی رنگ داشته باشد.

آنچه از تصاویر فاش شده گوشی LeEco Le 2s پیدا است، استفاده دوباره از حسگر اسکنر اثر انگشت در پشت این دستگاه بوده که در بالای این حسگر، دوربین عقب گوشی و همچنین فلش ال‌ای‌دی قرار خواهد گرفت.

چندی پیش شایعاتی در فضای مجازی منتشر شده بود مبنی بر استفاده از طراحی جدید آنتن در ساخت گوشی LeEco Le 2s که به همراه انتشار یک تصویر رندر از این دستگاه می‌شد نوار آنتن را در انتهای گوشی مشاهده کرد.

مشخصات گوشی LeEco Le 2s

با وجود اینکه تصاویر جدید فاش شده، محصول LeEco را در رنگ‌بندی مشکی نشان می‌دهند با این حال نوارهای آنتن در انتهای این قاب قابل مشاهده است که طراحی یکسانی با آنچه در تصویر رندر به نمایش گذاشته شده بود دارد.

پرچمدار جدید کمپانی LeEco چندی پیش در بنچمارک GFXBench با شماره مدل X720 محک زده شد که در ادامه بار دیگر نگاهی به مشخصات گوشی LeEco Le 2s خواهیم انداخت.

اگر آنچه در مورد این دستگاه گفته شده واقعیت داشته باشد شاهد اولین گوشی مجهز به ۸ گیگابایت حافظه رم خواهیم بود. از دیگر مشخصات گوشی LeEco Le 2s می‌توان به تراشه اسنپدراگون 821 کوالکام اشاره کرد. انتظار می‌رود در ۱۷ شهریور از پرچمدار جدید LeEco رونمایی شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات