پازل: مزرعه کشاورزی | جایزه هفته: سه دستگاه هدفون لاین

شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
اگر دوست دارید اول هفته کمی فسفر بسوزانید و خود را برای یک هفته تلاش آماده کنید، بخش «پازل» برای شماست. در بخش «پازل» معماهای متنوعی برای کاربران زومیت طرح می‌شود. در ادامه با صد و چهل و پنجمین قسمت از سری «پـازل» همراه ما باشید.
تبلیغات

به آخرین «پازل» مرداد ماه ۱۳۹۵ خوش آمدید! سری «پازل» به صورت هفتگی و در روزهای جمعه منتشر می‌شود. صد و چهل و پنجمین قسمت از سری «پازل» شامل دو بخش است: پاسخ معمای صد و چهل و چهارم و البته یک «پازل» جدید! با زومیت همراه باشید.

پازل این هفته با حمایت  شرکت لاین‌فرندز برگزار می‌شود. این هفته به قید قرعه، به سه نفر از کاربرانی که به پازل، پاسخ صحیح بدهد، هدفون لاین اهداء خواهد شد.

پازل هفته‌ی پیش یک معمای هوش بود.بر اساس محاسبات، پاسخ پازل هفته‌ی گذشته برابر با گزینه ۱ یعنی ۲۶ دقیقه بود. بر خود لازم می‌دانیم از مشارکت تک‌تک کاربران گرامی در سری «پازل» صمیمانه تشکر و قدردانی کنیم. توجه شما به زومیت و بخش «پازل» باعث افتخار ما است.

بـرنـدگان

برندگان خوش‌شناس «پازل صد و چهل و چهارم زومیت» عبارتند از:

آقای فربد ابراهیمی‌راد، ۱۸ ساله از  تهران، دیپلم تجربیخانم مینا کریمی، ۲۱ ساله از  اردبیل، دانشجوی کارشناسی بیولوژیخانم سپیده سادات کفایی ضیایی، ۲۶ ساله از  کرج، کارشناس ارشد حسابداریآقای وحید ناصریان، ۲۹ ساله از  تهران، دیپلم کامپیوتر

همانگونه که پیش‌تر نیز اشاره شده بود، از طرف فروشگاه اینترنتی کالادیوم، به هر یک از برندگان، یک دستگاه گیرنده دیجیتال موبایل و تبلت مای جیکا اهداء خواهد شد. ما نیز صمیمانه به هر چهار برنده تبریک گفته و برای آن‌ها سلامتی و موفقیت آرزومندیم.

معمای شماره ۱۴۵: جمعه ۲۹/مرداد/۱۳۹۵(معمای هوش؛ سطح سخت)

پازل ۱۴۵

چند اختلاف در تصاویر بالا وجود دارد؟

  • ۱:  ۱۳ اختلاف
  • ۲: ۱۴ اختلاف
  • ۳: ۱۵ اختلاف
  • ۴: ۱۶ اختلاف

منبع طرح معما‌های سری «پازل» اینترنت نیست؛ اما در دنیای اینترنت، ممکن است پاسخ هر چیزی یافت شود. پس اگر جوابی در اینترنت یافتید، به دوستان خود احترام گذاشته و آن را منتشر نکنید. علاوه بر این، از آنجا که بخش نظرات مقاله‌های «پازل»، محل تبادل نظر و راهنمایی محسوب می‌شود، جهت احترام به حقوق خود و سایر کاربران، از ارسال نظرات غیرمرتبط خودداری کنید.

لطفاً پاسخ خـود را تنـها به ایمیل زیر ارسال و از نوشتن پاسخ در بخش نظرات خودداری کنید.

اگـر قـصـد داریـد پاسـخ‌ خــود را ارسـال کنــید، لطفـاً به مــوارد زیـر تـوجــه کنید:آدرس ایمیل :  //  موضوع (Subject) ایمیل: Puzzle 145در بدنه ایـمیل نیـز پـاســخ مـــعما، نام، سن و شـماره تـمـاس خـود را درج کنـیـد.

توضیح: با توجه به اینکه امکان بررسی مداوم کامنت‌های کاربران وجود ندارد، در صورت تمایل می‌توانید سؤالات خود را درباره بخش «پازل»، از طریق ایمیل‌آدرس پازل و با موضوع (Subject) «سؤال درباره پازل» برای ما ارسال کنید.

تا ساعت ۱۲ ظهر روز پنجشنبه فرصت دارید که به این معما پاسخ دهید. برای بهتر شدن «پـازل» نظرات و پیشنهادهای خود را درباره این بخش، حتماً با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات