ال جی از تلویزیون های سری SIGNATURE در تهران رونمایی کرد

سه‌شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۰
مطالعه 3 دقیقه
شرکت ال‌جی به همراه گلدیران از تلویزیون‌های سری SIGNATURE در تهران رونمایی کرد. این تلویزیون‌های فوق باریک از خانواده‌ی OLED بوده و بنا به گفته‌ی مدیران ال‌جی و گلدیران در دسته‌ی محصولات لوکس و گران قیمت قرار می‌گیرد. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

شرکت ال‌جی به همراه گلدیران از تلویزیون‌های سری SIGNATURE خود در تهران رونمایی کرد تا به زودی این تلویزیون‌ها برای فروش در فروشگاه‌های این برند کره‌ای عرضه‌ شوند.

LG SIGNATURE

در این مراسم علیرضا نظری مدیر بازاریابی محصولات صوتی تصویری گلدیران اعلام کرد: «نور پس‌زمینه تلویزیون‌ جدید ال جی حذف شده تا تلویزیون‌ها با ضخامت کمتر به بازار عرضه شوند. در این فناوری جدید هر LED که روی صفحه نمایش هست قابلیت تغییر رنگ و همچنین خاموش و روشن شدن در هرزمان را دارد که به ارتقای کیفیت تصویر کمک می‌کند. بدین ترتیب است که می‌گوییم کیفیت هیچ تلویزیون و تصویری با OLED قابل مقایسه نیست.»

نظری ادامه داد:«G6 محصول جدید ال‌جی از سری LG SIGNATURE هست. پایه‌ی این تلویزیون یک ساندبار است که این ساندبار قابلیت چرخش ۹۰ درجه و نصب دیواری را دارد. این ساند بار در ۶۵ اینچی ۶۰ وات قدرت صدا دارد.»

LG SIGNATURE

به گفته‌ی مدیربازاریابی محصولات صوتی تصویری گلدیران، برای اولین بار در صنعت تلویزیون این سری از تلویزیون‌ها تنها ۲.۵۷ میلی‌متر ضخامت دارد. فناوری HDR نیز به این تلویزیون‌ها اضافه شده تا تصاویر گرفته شده با این فناوری با کیفیت واقعی نمایش داده شود. 

نظری افزود: کنتراست بی‌نهایت در انحصار تلویزیون‌های OLED قراردارد. اختلاف بین سفید تا مشکی واقعی سبب این کنتراست بی نهایت شده است. همچنین در این تلویزیون‌ها سرعت تصویر هزار برابر تلویزیون‌های موجود در بازار است.»

LG SIGNATURE

محمد همتی مدیر بازاریابی صوتی تصویری ال‌جی نیز در این دیدار گفت: «علاوه بر سری SIGNATURE سری تلویزیون‌های SUPER UHD نیز به بازار عرضه می‌شود. این تلویزیون‌ها نیز از فناوری HDR دارند و از رزولوشن 4K بهره می‌برند. پرش تصویر در این تلویزیون‌ها حذف شده و زوایه دید گسترده شده است. همچنین سیستم‌عامل این تلویزیون‌ها WEBOS 3.0 است. سری  SUPER UHD برای پخش تصاویر دیجیتال از فناوری DVB T2 استفاده می‌کند که نسل بعدی DVB T هست.؟»

به گفته‌ی همتی، ال‌جی از پخش‌کننده‌های صوتی ARX 8 نیز رونمایی که توان خروجی ۱۶۰۰ داشته و ۴.۲ کاناله هست. این دستگاه‌های صوتی قابلیت اتصال همزمان ۳ دستگاه به صورت همزمان از طریق بلوتوث را دارد. سه ورودی HDMI و ضبط از طریق USB است.

LG SIGNATURE

مجید معینی مدیرعامل صوتی تصویری گلدیران با اشاره به لوکس بودن یری جدید تلویزیون‌های ال‌جی محصول و قیمت‌ بالا در ابتدای عرضه گفت: «همچون سری OLED که هنگام ورود به بازار قیمت ۲۷ میلیون تومانی داشتند ولی هم اکنون به زیر ۱۰ میلیون رسیده‌اند، سری SIGNATURE هم با قیمت حدود ۳۰ میلیون تومان به بازار عرضه می‌شود و به ندرت قیمت آن کاهش خواهد یافت. اما دقت داشته باشیم این تلویزیون معمولی نیست و لوکس محسوب می‌شود. کالای لوکس نیز قیمت بالا دارد.»

LG SIGNATURE
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات