جزئیات بیشتری از Camera Moto Mod برای گوشی موتو زد فاش شد

شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت Hasselblad در حال کار بر روی یک موتوماد دوربین برای گوشی موتو زد است. به تازگی تعدادی تصویر از این موتوماد منتشر شده است که تعدادی از عملکرد‌های آن را به نمایش می‌گذارد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

یکی از بهترین ویژگی‌های سری جدید موتو زد لنوو، ماژول‌های موتوماد است. آنچه که موتومادها را به راهکار بهتری جهت گسترش قابلیت‌های گوشی‌های هوشمند نسبت به رویکرد ماژولار ال‌جی، می‌کند، این است که موتومادها به جای وارد شدن به درون گوشی، به سادگی توسط پین‌های اتصال مغناطیسی به پشت موتو زد نصب می‌شوند. این موضوع سبب می‌شود که برآمدگی نسبتا زیاد ماژول دوربین گوشی، نقش نگهدارنده و تثبیت کننده‌ی موتوماد نصب شده را ایفا کند.

موتومادهایی که اکنون در دسترس هستند، اسپیکر JBL SoundBoost، پروژکتور Insta-Share و باتری ۲۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی با امکان شارژ وایرلس را شامل می‌شوند، اما موتومادی که بسیاری از افراد در انتظارش هستند، ماژول دوربین جدید Hasselblad است.

گفته می‌شود که این موتوماد، قابلیت‌های عکاسی بسیار خوبی را به گوشی موتو زد اضافه خواهند کرد. وب‌سایت TechDroider به تعدادی تصویر از این ماژول دست یافته که چگونگی عملکرد آن را نمایش می‌دهند. ماژول دوربین Hasselblad از فلش زنون و زوم اپتیکال ۱۰ برابری بهره می‌برد. این ماژول کلید روشن/خاموش مخصوص خود را خواهد داشت (کلید زرد رنگ کوچک) که از آن می‌توان برای روشن/خاموش کردن دوربین و بزرگنمایی استفاده کرد. کلید زرد رنگ بزرگ‌تر نقش شاتر دوربین را ایفا می‌کند دور این کلید نیز یک حلقه‌ی چرخان قرار گرفته است که توسط آن امکان بزرگنمایی فراهم می‌شود.

کمرا ماد Hasselblad یک راهکار عالی برای بدل کردن گوشی هوشمندتان به یک دوربین عکاسی کامل است. البته مقبول واقع شدن این ماژول بسته به قیمت آن و قابلیت‌هایی است که به گوشی اضافه می‌کند. گفته می‌شود که قیمت ماژول دوربین Hasselblad در حدود ۳۰۰ دلار خواهد بود، اگرچه این برچسب قیمتی برای یک وسیله‌ی جانبی، زیاد به نظر می‌رسد، اما لنوو اعلام کرده است که کلیه‌ی موتومادها با دستگاه‌های موتو زد نسل بعد نیز سازگار خواهند بود. در ادامه می‌توانید تصاویر یاد شده‌ی ماژول دوربین Hasselblad را مشاهده کنید:

Hasselblad camera mod
ماژول دوربین هسل‌بلاد
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات