تصاویر رنگ سفید گوشی موتورولا موتو زد پلی فاش شد

جمعه ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
موتورولا قصد دارد به زودی از گوشی موتورولا موتو زد پلی رونمایی کند. هرچند به تازگی تصاویری از رنگ‌بندی سفید این تلفن هوشمند منتشر شده که بی‌شک طرفداران موتو زد پلی را به وجد خواهد آورد. با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

کمپانی موتورولا یکی از قدیمی‌ترین و شناخته شده‌ترین سازندگان تلفن هوشمند بوده و در سال ۲۰۱۴ توسط لنوو خریداری شد. این کمپانی امسال محصولات جدیدی را معرفی کرده که به نظر می‌رسد قصد دارد عضو جدیدی نیز به خانواده موتو زد اضافه کند.

این محصول جدید که گوشی موتورولا موتو زد پلی نام دارد چندی پیش در برابر دوربین رفت تا با رنگ‌بندی مشکی خودنمایی کند؛ اما به نظر می‌رسد که موتورولا قصد دارد محصول خود را در رنگ‌های دیگری نیز عرضه کند زیرا به تازگی تصاویری از موتو زد پلی در رنگ‌بندی سفید فاش شده که در ادامه می‌توانید آنها را مشاهده کنید.

برخلاف موتو زد و موتو زد فورس که هر دو عرضه شده و قابل خریداری هستند، به نظر می‌رسد که موتو زد پلی از مشخصات بالارده‌ای بهره نخواهد برد. هرچند آنطور که از شایعات می‌توان متوجه شد محصول جدید موتورولا از قابلیت‌های پیشرفته‌تری نسبت این دو دستگاه بهره می‌برد؛ برای مثال می‌توان به وجود حسگر اسکنر اثر انگشت در جلوی گوشی و یک دوربین گرد به همراه فلش ال‌ای‌دی دوگانه در عقب آن اشاره کرد. در کنار این دو ویژگی، انتظار می‌رود که گوشی موتورولا موتو زد با ماژول‌های Moto Mods نیز سازگار باشد.

از نظر مشخصات فنی، در حالی که موتو زد و موتو زد فورس از نمایشگر ۵.۵ اینچی کواد اچ‌دی بهره می‌برند، موتو زد پلی مجهز به نمایشگر ۵.۵ اینچی فول اچ‌دی خواهد بود.

انتظار می‌رود که گوشی موتورولا موتو زد پلی از تراشه اسنپدراگون ۶۲۵ کوالکام، ۳ گیگابایت حافظه رم، ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی قابل ارتقا و یک باتری با حداقل ظرفیت ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت بهره ببرد.

در حال حاضر به نظر می‌رسد که موتو زد پلی مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 6.0 مارشمالو باشد. هرچند انتظار می‌رود که شاهد عرضه بروزرسانی اندروید 7.0 نوقا برای این دستگاه باشیم.

مطمئنا موتو زد پلی از موتو زد و موتو زد فورس ارزان‌تر خواهد بود. هرچند متاسفانه در شرایط کنونی از قیمت و زمان عرضه این محصول آگاه نیستیم. اگر علاقه‌مند به خرید موتو زد پلی هستید با ما در میان قرار دهید که آیا نسخه سفید رنگ این محصول را انتخاب خواهید کرد یا رنگ‌بندی مشکی را بیشتر می‌پسندید؟

گوشی موتورولا موتو زد پلی
گوشی موتورولا موتو زد پلی
گوشی موتورولا موتو زد پلی
گوشی موتورولا موتو زد پلی
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات