تاریخ احتمالی عرضه‌ آیفون 7 فاش شد

چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
تنها چند هفته‌ی دیگر تا رونمایی اپل از آیفون ۷ باقی مانده است و بازار شایعات درباره‌ی این گوشی هوشمند لحظه به لحظه داغ‌تر می‌شود. اخیرا اطلاعاتی از سوی AT&T منتشر شده که به نظر می‌رسد بیانگر تاریخ عرضه‌ی این گوشی هوشمند است. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اگرچه هنوز حتی دقیقا مشخص نیست که آیا آیفون بعدی اپل، آیفون ۷ نام خواهد داشت یا خیر، اما تمامی منابع خبری در مورد این گوشی هوشمند در یک نقطه اتفاق نظر دارند؛ «این گوشی هوشمند در دو نسخه با اندازه‌ی صفحه‌نمایش ۴.۷ و ۵.۵ اینچ و در ماه سپتامبر (اواخر شهریورماه) به صورت رسمی معرفی خواهد شد».

شایعات حاکی از آن است که اپل، از آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس در روز ۱۷ شهریور ماه یا چند روز قبل یا بعد از آن رونمایی خواهد کرد. این گوشی‌‌های هوشمند مدت کوتاهی پس از رونمایی، در دسترس خریداران خواهند بود.

iphone 7

یک ماه پیش اخباری منتشر شد مبنی بر این که اپل قصد دارد آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس را در تاریخ ۱۶ شهریورماه عرضه کند. امروز وبسایت 9to5mac، یک جدول زمان‌بندی عرضه‌ی AT&T را منتشر کرده است که بر اساس آن، احتمال معرفی این گوشی‌ها در زمانی دیرتر از آنچه که انتظارش را داشتیم وجود دارد. این جدول زمان‌بندی که به تازگی فاش شده است، جزییات تقویم AT&T و ساعات ریست تجاری (ساعاتی که محصول جدید تست شده یا وارد لیست می‌شود) را بیان می‌کند. این رویدادها برای تاریخ ۱۹ شهریور و ۲ مهر تنظیم شده‌اند. ممکن است AT&T قصد داشته باشد از تاریخ ۱۹ شهریور ماه، پذیرش پیش‌سفارش‌های کاربران برای آیفون‌های جدید را آغاز کرده و فرایند تحویل آن‌ها را نیز از ۲ هفته بعد یعنی ۲ مهر ماه شروع کند. اگر این اطلاعات صحیح باشند، سایر فروشندگان آیفون از جمله خود اپل نیز فرایند عرضه‌ی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس را از ۲ مهر ماه شروع خواهد کرد.

iphone 7 release date

البته با توجه به اطلاعات ارائه شده توسط وبسایت 9to5mac، ممکن است این ریست ساعات تجاری در AT&T، هیچ گونه ارتباطی به زمان تحویل گرفتن و عرضه‌ی آیفون‌های جدید نداشته باشد. این وبسایت ادعا کرده است که یک گوشی هوشمند مهم در روز ۲ مهر ماه توسط AT&T به بازار عرضه خواهد شد، اما این گوشی لزوما آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس نیست و ممکن است ال‌جی V20 باشد. البته ذکر این نکته نیز ضروری است که ۲ مهر ماه روز جمعه است و اپل نیز در چند سال اخیر همواره عرضه‌ی آیفون‌های خود را از روز جمعه آغاز کرده است. البته ۲۶ شهریور ماه نیز جمعه است و باید منتظر بمانیم و ببینیم بالاخره اپل تصمیم می‌گیرد آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس را در کدام یک از این دو تاریخ به بازار عرضه کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات