آپدیت سالانه‌ ویندوز ۱۰ موبایل عرضه شد

چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سرانجام مایکروسافت پس از گذشت تقریبا دو هفته از عرضه‌ی آپدیت سالانه‌‌ی ویندوز ۱۰ برای کامپیوترهای شخصی و هدست هولولنز، روز گذشته عرضه‌ی این آپدیت را برای دستگاه‌های موبایل نیز آغاز کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

مایکروسافت اواسط ماه جاری (۱۲ مرداد) عرضه‌ی آپدیت سالانه‌ی ویندوز ۱۰ را برای کامپیوترهای شخصی و هدست واقعیت افزوده‌ی هولولنز آغاز کرد. متاسفانه در آن زمان ویندوز ۱۰ موبایل این آپدیت را دریافت نکرد، اما سرانجام روز گذشته ردموندی‌ها عرضه‌ی آپدیت سالانه‌ی ویندوز ۱۰ موبایل را آغاز کردند. مایکروسافت این آپدیت را تحت عنوان بیلد ۱۴۳۹۳.۶۷ برای دستگاه‌های موبایل عرضه کرده است.

آپدیت یاد شده برای تمام دستگاه‌های آنلاک ویندوز ۱۰ موبایل عرضه شده است، اما در دسترس بودن آن به منطقه‌ی شما و شبکه‌‌ای که از آن استفاده می‌کنید بستگی خواهد داشت. چنانچه از یک گوشی ویندوز ۱۰ موبایل تحت شبکه مانند لومیا ۹۵۰، ۶۵۰ یا یک لومیای قدیمی‌تر استفاده می‌کنید، شما نیز قادر به دریافت آپدیت سالانه خواهید بود. چنانچه از دستگاه‌های ویندوزی سایر تولیدکنندگان نظیر NuAns یا Alcatel استفاده می‌کنید، در صورتی این آپدیت را دریافت خواهید کرد که گوشی ویندوزی شما تحت شبکه نباشد.

آپدیت سالانه قابلیت‌های جدید زیادی را به گوشی‌های ویندوز ۱۰ موبایل اضافه نمی‌کند. با این حال چند ویژگی جذاب نظیر همگام‌سازی اعلان‌ها، اعلان‌های غنی و اسکایپ یونیورسال را تجربه خواهید کرد.

برای دریافت سالانه کافی است تا مسیر Settings > Update & security > Phone update > Check for updates را طی کنید. در نهایت لازم به ذکر است که بر اساس گزارشٰ‌ها حجم آپدیت در حدود ۹۴۳ مگابایت است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات