هیوندای به پیش‌ نمایش نسل جدید i30 پیش از معرفی رسمی پرداخت

یک‌شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
هیوندای به‌زودی طی مراسمی اختصاصی در کره جنوبی، نسل جدید هاچبک محبوب i30 رو معرفی خواهد کرد. حال این غول خودروسازی تصاویر و تیزر تبلیغاتی از i30 منتشر کرده تا پیش‌نمایشی از این خودرو را ارایه بدهد. برای مشاهده‌ی تصاویر و تیزر تبلیغاتی هیوندای، با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

هیوندای تاریخ ۷ سپتامبر (۱۷ شهریور) را برای معرفی نسل جدید i30 در کره‌ جنوبی در نظر گرفته است. سپس این خودرو در ماه اکتبر در نمایشگاه خودروی پاریس به صورت رسمی معرفی و در معرض نمایش خبرنگاران سرتاسر جهان قرار می‌گیرد.

نسل دوم i30‌ در حال حاضر پنجمین سال حضور خود را سپری می‌کند. این خودرو نقش بسیار مهمی را در بین محصولات هیوندای ایفا می‌کند. به گفته‌ی این شرکت، i30 خودرویی در قلب خانواده‌ی هیوندای بوده و به خوبی نشانگر فلسفه‌ی این برند است. نسل سوم i30‌ در همین راستا با بهره بردن از زبان طراحی جدید هیوندای، توسعه یافته است.

در تصاویر منتشر شده‌ی هیوندای از i30‌ می‌توان جلوپنجره‌ی عظیم شش‌وجهی این شرکت را که اکنون نزدیک به یک دهه از معرفی آن می‌گذرد، مشاهده کرد. در زبان طراحی جدید هیوندای این جلوپنجره به واسطه‌ی قوس‌های طرفین خود، از ظاهری آبشار مانند بهره می‌برد که به زیبایی آن دوچندان افزوده است.

هیوندای i30

نسل جدید هیوندای i30 از چراغ‌های مشابه با برادران بزرگ‌تر خود بهره می‌برد که از فاصله‌ی نزدیکی با جلوپنجره شروع شده و تا نزدیکی گلگیر‌ها ادامه یافته است. چراغ‌‌های ال‌ای‌دی دی‌لایت نیز به صورت عمودی در طرفین پایین سپر قرار گرفته‌اند.

در بخش انتهایی خودرو نیز چراغ‌های عقب i30 نمایانگر نسل جدید توسان و i20 هستند. طراحی چراغ‌های عقب نسل جدید خودرو‌های هیوندای به نحوی انجام شده‌اند تا حرف H هنگام روشن شدن آن‌ها نمایان شود. پیتر شریر در خصوص طراحی این خودرو گفت:

این خودرو مخصوص تمام مشتریان ما است. ما هنگام طراحی این خودرو تنها سلایق تعداد خاصی از مشتریان خود را در نظر نگرفتیم و نظرات تعداد زیادی از کاربران را پرسیدیم. این طراحی، نمونه‌ی تکامل یافته‌ی زبان طراحی هیوندای موتورز است که با استفاده از خطوط طبیعی، سطوح اصلاح شده و ساختار بهینه‌ی شده‌ی بدنه، نمای بی‌نظیری را به ارمغان آورده است.
هیوندای i30

در بخش مشخصات فنی پیش‌بینی می‌شود که نسل جدید i30‌ از اجزای مشابهی با النترا بهره ببرد که شامل پیشرانه‌های چهار سیلندر بنزینی و دیزلی می‌شود.

البته نکته‌‌ای که منجر به خاص شدن بیش از پیش i30 بین محصولات هیوندای می‌شود، بهره بردن این خودرو از برند جدید اسپرت N هیوندای است. طبق گزارش‌ها منتشر شده‌ی i30 به عنوان اولین خودروی هیوندای در نسخه‌ی خاصی با برند N و توان ۲۷۰ اسب بخار عرضه خواهد شد.

در ادامه شما را به تماشای تیزر تبلیغاتی هیوندای از پیش‌نمایش هاچبک i30 دعوت می‌کنیم.

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات