دانلود کنید: صداهای زنگ و نوتیفیکیشن نکسوس 2016

شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
صدای زنگ گوشی‌ها بعد از مدتی تکراری و گاهی عذاب‌آور می‌شوند و به همین دلیل افراد مایل هستند تا مدام آن‌ها را عوض کنند. حال صداهای زنگ و نوتیفیکیشن دستگاه‌های نکسوس ۲۰۱۶ منتشر شده است که می‌توانید آن‌ها را دانلود و در گوشی‌تان استفاده کنید. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

اگر نمی‌توانید منتظر نکسوس‌های ۲۰۱۶ گوگل باشید اما دیگر از صداهای گوشی‌تان خسته شده‌اید، حتما این مقاله از زومیت را دنبال کنید. صدای زنگ و نوتیفیکیشن نکسوس‌های ۲۰۱۶ منتشر شده است که با استفاده از آن‌ها، تمام کاربران می‌توانند این صداها را روی گوشی خود تجربه کنند. در این مجموعه صداهای گوناگونی وجود دارد که شامل صدای زنگ و صداهای مختلف نوتیفیکیشن می‌شود. چندی پیش تصاویر زمینه نکسوس‌های ۲۰۱۶ منتشر شد و حال شاهد صدای زنگ آن‌ها هستیم. این در حالی است که فعلا نکسوس‌های ۲۰۱۶ گوگل معرفی نشده‌اند.

بر این اساس کاربران می‌توانند این زنگ‌ها و تصاویر زمینه را روی گوشی خود دانلود کرده و حسی از داشتن نکسوس‌های جدید را تجربه کنند.

این فایل به صورت زیپ (Zip) ارائه شده است و برای استفاده از آن، باید فایل را درون پوشه درستی قرار دهید. اگر این فایل را از طریق گوشی دانلود می‌کنید، ابتدا آن را از حالت فشرده درآوردید و سپس در پوشه‌ای که تمام صداهایتان درون آن قرار دارد، کپی کنید.

اگر بخش فوق را به درستی انجام داده باشید، باید در قسمت تنظیمات و بخش صداها، این صداهای جدید را مشاهده کنید. اما اگر صداهای جدید در این بخش وجود نداشتند، گوشی را رستارت کرده و دوباره به بخش صداها در تنظیمات بروید. لازم به ذکر است که موقعیت این پوشه در دستگاه‌های مختلف می‌تواند متفاوت باشد اما در انتها باید صداها را درون پوشه ringtones یا Notification قرار دهید. در ادامه می‌توانید آهنگ‌های زنگ و نوتیفیکیشن نکسوس‌های ۲۰۱۶ را به صورت مجزا دانلود کنید.

لینک دانلود صدا‌های زنگ نکسوس ۲۰۱۶

لینک دانلود صداهای نوتیفیکیشن نکسوس ۲۰۱۶

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات