ایسوس Zenwatch 3 را با طراحی گرد عرضه می‌کند

شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
Zenwatch 3 نام ساعت هوشمند جدید کمپانی تایوانی ایسوس است که گفته می‌شود در نمایشگاه IFA سال جاری در شهر برلین معرفی خواهد شد. تصاویر جدیدی از این ساعت هوشمند فاش شده‌ است که طراحی گرد آن را نشان می‌دهند. جنس فلزی و سه دکمه‌ی فیزیکی این ساعت نیز به خوبی در تصاویر قابل مشاهده است. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

ایسوس اولین ساعت هوشمند خود را در سال ۲۰۱۴ و در نمایشگاه IFA Berlin معرفی کرد. ساعت هوشمند دوم این کمپانی یعنی Zenwatch 2 سال بعد و در سپتامبر ۲۰۱۵ معرفی شد. خبرهای جدید حاکی از آن است که کمپانی تایوانی قصد دارد نسل سوم ساعت‌های هوشمند خود را با نام Zenwatch 3 و در نمایشگاه IFA امسال معرفی کند.

پیش از این شایعه‌ی استفاده‌ی ایسوس از طراحی گرد در ساعت هوشمند جدیدش منتشر شده بود و روز گذشته نیز FCC اشاره‌ای به این نکته داشت. حال تصاویر جدیدی از این ساعت هوشمند منتشر شده‌ که طراحی گرد آن را تایید می‌کنند. علاوه بر آن، طراحی بدنه‌ی فلزی و استفاده از سه دکمه‌ی فیزیکی نیز در این تصاویر به خوبی مشخص شده‌ است. شیشه‌ی این ساعت نیز به خاطر استفاده از طراحی گرد، نازک‌تر شده است. زن‌واچ ۳ از شارژ وایرلس پشتیبانی نمی‌کند و مجهز به یک شارژر 5V-2A است که بوسیله‌ی پورتی که در پشت ساعت قرار دارد به آن متصل می‌شود.

Zenwatch 3 به بلوتوث نسخه‌ی ۴.۲ و اتصال وای‌فای مجهز است. بعلاوه، این ساعت به صورت پیش‌فرض با اندروید ور ۲ عرضه خواهد شد. در مورد قیمت ساعت هوشمند جدید ایسوس هنوز خبری منتشر نشده است.

asus zenwatch 3
asus zenwatch 3
asus zenwatch 3
asus zenwatch 3
asus zenwatch 3
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات