گوشی‌ هوشمند اچ تی سی 10 Lifestyle با تمرکز بر صدا و طراحی در ماه سپتامبر معرفی می شود

جمعه ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
بر اساس خبر جدیدی که در مورد اچ‌تی‌سی منتشر شده، این شرکت قصد دارد تا گوشی‌هوشمندی به نام اچ‌تی‌سی دیزایر ۱۰ لایف‌استایل را در ماه سپتامبر معرفی کند. گفته شده که در این گوشی‌هوشمند به بخش کیفیت صوتی و طراحی، توجه ویژه‌ای شده است. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

اچ‌تی‌سی در حال کار بر روی چند گوشی‌هوشمند در سری میان‌رده دیزایر است و بر اساس برنامه‌ریزی‌های این شرکت، محصولات یاد شده در سه‌ماهه‌ی جاری معرفی خواهند شد. این گوشی‌ها بر اساس نام پرچمدار اچ‌تی‌سی یعنی HTC 10 نام‌گذاری خواهند شد. گفته می‌شود نام این گوشی‌های هوشمند دیزایر ۱۰ پرو (Desire 10 Pro) و دیزایر ۱۰ لایف‌استایل (Desire 10 Lifestyle) است. اما از بین این دو دستگاه، اطلاعات محصول دوم در دسترس قرار گرفته است.

گوشی‌هوشمند دیزایر ۱۰ لایف‌استایل از یک نمایشگر ۵.۵ اینچی بهره خواهد برد و در چند رنگ مختلف تولید می‌شود. تمام رنگ‌های این محصول شامل لبه‌هایی فلزی به رنگ طلایی هستند. علاوه بر این در لبه‌ها و اِلِمان‌های سخت‌افزاری این گوشی‌هوشمند مثل لنز دوربین، فلش و خطوط آنتن هم از خطوط طلایی بهره گرفته خواهد شد. رنگ این محصول به صورت مات و یکپارچه بوده و دیگر از حالت خالداری که اوایل سال جاری در طراحی محصولات سری دیزایر معرفی شد، خبری نیست.

این محصول از سیستم‌عامل اندروید ۶.۰ مارشمالو بهره خواهد برد که البته به رابط کاربری انحصاری اچ‌تی‌سی موسوم به سنس نیز مزین شده است. گفته شده که گوشی‌هوشمند دیزایر ۱۰ لایف‌استایل از یک پردازنده چهارهسته‌ای ساخت شرکت کوالکام بهره خواهد برد. در مورد فرکانس کاری هسته‌های این چیپ پردازشی و نام آن هنوز اطلاعاتی اعلام نشده است. نمایشگر این محصول کیفیت اچ‌دی (۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل) یا همان 720p دارد و از نظر حافظه رم نیز در دو مدل به بازار عرضه خواهد شد. مدل اول از ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی ذخیره‌سازی بهره می‌برد و مدل دوم نیز از ۲ گیگابایت رم بهره گرفته و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد.

دوربین پشتی و اصلی این محصول احتمالا ۱۳ مگاپیکسلی بوده و از سنسور روشنایی پشتی نیز بهره می‌برد. علاوه بر این یک فلاش تکی ال‌ای‌دی هم در کنار این دوربین قرار داده شده است. دوربین جلویی این گوشی‌هوشمند نیز بر اساس اعلام منابع، ۵ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. با هر دو دوربین جلویی و پشتی می‌توان به ثبت ویدیو‌های تمام اچ‌دی 1080p پرداخت.

همه می‌دانیم که محصولات اچ‌تی‌سی از نظر کیفیت صوتی همیشه حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و دیزایر ۱۰ لایف‌استایل نیز از این خاصیت بهره می‌برد. این گوشی‌هوشمند از بلندگوهای استریوی بوم‌ساند نسخه‌ی های-فای بهره می‌برد و سیستم صوتی آن ۲۴ بیتی اعلام شده است. علاوه بر آنچه گفته شد، هدفون‌هایی که با گوشی یاد شده عرضه می‌شوند کیفیت بالاتری داشه و می‌توانند محدوده فرکانس بالاتری را ارائه کنند که این موضوع خود یک مزیت در کیفیت صدای خروجی محسوب می‌شود.

هر دو گوشی‌هوشمند Desire 10 Lifestyle و Desire 10 Pro به زودی و در اواخر ماه سپتامبر به طور رسمی معرفی خواهند شد. در مورد قیمت این محصولات اما، هنوز هیچ اطلاعاتی در دسترس نیست.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا محصولات جدید مورد اشاره مورد توجه کاربران قرار خواهند گرفت و فروش مناسبی خواهند داشت؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات