گوشی پرچمدار جدیدی از Meizu با پردازنده اکسینوس 8890 در بنچمارک انتوتو رویت شد

جمعه ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
به تازگی اطلاعاتی در مورد یک گوشی‌هوشمند ناشناخته از کمپانی Meizu در بنچمارک انتوتو رویت شده است. گفته شده که این گوشی‌هوشمند، یک محصول پرچمدار خواهد بود و از پردازنده اکسینوس ۸۸۹۰ سامسونگ بهره خواهد برد. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

تنها دو روز پس از معرفی گوشی‌هوشمند Meizu M3E، حالا شایعاتی جدید منتشر شده که بیان می‌دارد کمپانی Meizu احتمالا در حال کار بر روی یک گوشی‌هوشمند پرچمدار دیگر بوده که قصد دارد آن را نیز در سال جاری معرفی کند. گفته شده که این محصول احتمالا از جدیدترین پردازنده سامسونگ موسوم به اکسینوس ۸۸۹۰ بهره خواهد برد. این خبر در شبکه اجتماعی چینی Weibo و توسط حساب کاربری @WandT منتشر شده و غیر از پردازنده، اطلاعات دیگری در مورد گوشی یاد شده اعلام نشده است.

meizu

این اولین گوشی‌هوشمند Meizu نیست که قرار است از پردازنده ساخت کمپانی سامسونگ بهره ببرد. در حقیقت شرکت چینی مورد اشاره در گوشی‌های هوشمند خود و پس از جمله Pro 5 که از چیپ‌ ساخت سامسونگ بهره می‌برد در گوشی‌هوشمند Pro 6 مجددا از چیپست‌های ساخت مدیاتک استفاده کرده است. در هرحال گفته می‌شود که Meizu در حال کار بر روی گوشی‌هوشمند پرچمدار Pro 7 است و قرار است در این محصول نیز از پردازنده سامسونگ استفاده کند. البته برخی بر این باور هستند که گوشی‌هوشمند مورد اشاره در واقع مدل اکسینوسی گوشی‌هوشمند Pro 6 است که اینبار به جای پردازنده ساخت مدیاتک از چیپ اکسینوس ۸۸۹۰ بهره می‌برد.

meizu pro 7

همچنین به تازگی اطلاعاتی در مورد پرچمدار مورد شایعه Meizu در بنچمارک انتوتو رویت شده و نام این محصول بر اساس اطلاعات یاد شده Meizu_m96 است. این اطلاعات مشخص می‌کند که گوشی‌هوشمند پرچمدار Meizu از نمایشگری ۵.۵ اینچی بهره خواهد برد که کیفیت این نمایشگر نیز ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل اعلام شده و سیستم‌عامل پیش‌فرض دستگاه نیز اندروید ۶.۰ مارشمالو است.

بر اساس اطلاعات بنچمارک انتوتو این موضوع تایید شده که گوشی مورد بحث از پردازنده اکسینوس ۸۸۹۰ که ساخت شرکت سامسونگ است بهره می‌برد. همچنین چیپ گرافیکی این دستگاه  Mali-T880 اعلام شده و حافظه رم آن نیز ۴ گیگابایت و در نهایت حافظه داخلی ذخیره‌سازی این گوشی‌هوشمند ۳۲ گیگابایت در نظر گرفته شده است. پرچمدار جدید کمپانی Meizu از یک دوربین جلویی ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. امتیاز ثبت شده توسط این محصول در بنچمارک انتوتو ۱۲۰ هزار بوده است.

meizu pro 6

پردازنده اکسینوس ۸۸۹۰ سامسونگ قادر به پشتیبانی از تمامی شبکه‌ها نیست و این موضوع نیز به یک روند کلی در بین تولیدکننده‌های گوشی‌های هوشمند در چین مبدل شده است. بنابراین احتمال دارد کمپانی Meizu از چیپ سامسونگ در پرچمدار سال آینده خود استفاده کند.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات