گوشی هوشمند نوکیا با دوربین ساخت Graphene توسط فاکس کان تولید می‌ شود

جمعه ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
از ماه‌ها پیش شایعاتی در این خصوص منتشر شده که نوکیا در نظر دارد تا دو گوشی‌هوشمند را راهی بازار کند، هرچند این گوشی‌های هوشمند توسط HMD Global Oy و برند نوکیا را روی خود خواهد داشت. حال شایعه‌ی جدیدی منتشر شده که نشان از مونتاژ این محصول توسط فاکس‌کان دارد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

بنابر اطلاعات موجود نوکیا در نظر دارد تا دو گوشی‌هوشمند را راهی بازار کند، هرچند این کمپانی بنابر قراردادهای امضا شده این گوشی‌های هوشمند توسط HMD Global Oy راهی بازار خواهد شد و برند نوکیا روی آن‌ها نقش خواهد بست. اطلاعات موجود نشان از این دارد که این دو گوشی هوشمند در قالب محصولاتی با نمایشگر ۵.۲ و ۵.۵ اینچی راهی بازار می‌شود. هر دو گوشی هوشمند دارای رزولوشن 2K خواهند بود و در کنار رابط کاربری Z-Launcher از وجود اندروید نوقا بهره خواهند برد.

همانطور که اشاره کردیم براساس آخرین شنیده‌ها این دو گوشی هوشمند توسط کمپانی چینی مونتاژ و تولید خواهد شد. فاکس‌کان را باید اصلی‌ترین کمپانی مونتاژ کننده‌ی گوشی‌های هوشمند آیفون اپل خواند. همچنین باید به استفاده از دوربین‌های ساخت Graphene در این گوشی‌های هوشمند اشاره کرد. از جمله‌ی شایعات دیگر باید به استفاده از بدنه‌ی یکپارچه‌ی فلزی در محصولات نوکیا اشاره کرد.

انتظار می‌رود این گوشی‌های هوشمنداز وجود تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ بهره ببرند. از جمله‌ی دیگر قابلیت‌های این گوشی هوشمند باید به مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار باگواهی IP68 اشاره کرد.

نظر شما در مورد گوشی‌های هوشمند اندرویدی این گوشی هوشمند چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات