خودروی مسابقه‌ ای مرسدس بنز AMG با طراحی لینکین پارک

جمعه ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
لینکین پارک یکی از مشهورترین و محبوب‌ترین گروه های موسیقی راک است که این بار در طراحی ظاهر یکی از خودروهای مسابقه ای مرسدس بنز با این تیم همکاری کرده است. این مرسدس بنز با رنگ‌های سرخ و سیاه و لوگوی مخصوص این گروه موسیقی تزئین شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

مرسدس AMG اخیراً با یکی از غیرمعمول‌ترین شرکایش به نام گروه لینکین پارک (Linkin Park) قرارداد بسته است تا با این گروه راک آمریکایی برای طراحی یک خودروی مسابقه‌ای همکاری کند.

این گروه پیش‌تر آهنگ پیپرکات (Papercut) خود را برای آغاز نمایش خودروی اسپرت AMG GT R در اواخر ژوئن ۲۰۱۶ برای فستیوال سرعت گودوود (Goodwood) آماده کرده بود. نتیجه‌ی آخرین همکاری این گروه با مرسدس مربوط به خودروی AMG GT3 است که اولین مسابقه خود را در تعطیلات آخر هفته ۲۰۱۶ در مسابقات استقامتی و ۲۴ ساعته‌ی Spa اجرا کرده است.

خودرو

به نظر می‌رسد که گروه لینکین پارک یکی از طرفداران برجسته سری خودروهای AMG است و دو نفر از اعضای این گروه به نام‌های دی‌جی جو هان (DJ Joe Hahn)، گیتاریست و مایک شینودا (Mike Shinoda) نوازنده کیبورد دارای پیش زمینه‌ای در طراحی این خودرو هستند. هان (Hahn) که هنرمند آثار نمایشی و همچنین مدیر بسیاری از فیلم‌های نمادین این گروه است، مسئولیت طراحی GT3 را بر عهده گرفته است. وی رنگ قرمز و مشکی را بروی زمینه­‌ی نقره‌ای رنگ انتخاب کرد که با لوگوی گروه لینکین پارک در روی کاپوت و بال عقب خودرو تزئین شده است.

خودرو

دو نفر دیگر از اعضای گروه به نام‌های چستر بنینگتون (Chester Bennington) خواننده گروه و نوازنده بیس دیو فارل (Dave Farrell) نیز به هان ملحق شدند تا بتوانند برای نمایش خودرو و ارائه آن در مسابقات Spa کمک کنند. همچنین آن‌ها از امتیاز تکان دادن پرچم این مسابقه و تشویق خودروی خود را بهره‌مند بودند. شماره مسابقه این خودرو 00 بوده و رانندگان آن‌ها یلمر بورمن (Yelmer Buurman)، مارو انگل (Maro Engel) و برند اشنایدر (Bernd Schneider) بودند.

خودرو

خودروی شماره 00 GT3 مسابقه‌ای AMG در پایان مسابقه را با رتبه‌ی بیستم به پایان رساند. پیروزی کلی متعلق به خودروی ب‌ام‌و M6 GT3 شماره 99 از مسابقات Rowe Racing بوده که با رانندگی فیلیپ انگ، ماکسیم مارتین و الکساندر سیمز مقام قهرمانی را کسب کرده است. رتبه‌ی دوم نیز به خودروی AMG GT3 با شماره 88 از تیم AKKA ASP تعلق گرفت و رانندگان آن فلیکس روزنویست، تریستان واتیر و رنجر ون در زانده بودند. مقام سوم به خودروی آئودی R8 LMS با شماره‌ی ۲۸ از تیم آئودی اسپرت WRT اختصاص یافت که از نیکو مولر، رنه راست و لارنس ونتور به عنوان راننده بهره می‌برد.

خودرو

مسابقه‌ی ۲۴ ساعته‌ی Spa اهمیت خاصی برای AMG دارد. در مسابقات سال ۱۹۷۱ خودروی مرسدس بنز 300 SEL با پیشرانه‌ی ۶.۸ لیتری AMG پیروزی را به خانه برد که بدین ترتیب این پیروزی اولین نقطه عطف در تاریخ مسابقات این شرکت بوده است.

خودرو
خودرو
خودرو
خودرو
خودرو
خودرو
خودرو
خودرو
خودرو
خودرو
خودرو
خودرو
خودرو
خودرو
خودرو
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات