فیسبوک: بلاک کننده های تبلیغات، روی آگهی های ما تاثیر ندارند

جمعه ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تبلیغات یکی از مهمترین منابع درآمد وب‌سایت‌های آنلاین است. با این وجود بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند این تبلیغات را مشاهده نکنند. به همین دلیل افزونه‌ها و برنامه‌هایی برای بلاک کردن تبلیغات منتشر شده، که بیشتر محتوای تبلیغاتی سایت‌ها را بلاک می‌کنند. اما فیسبوک اعلام کرده که این بلاکر‌های تبلیغات روی آگهی‌های این شبکه‌اجتماعی تاثیری ندارد. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

فیسبوک قصد دارد تا برنامه تبلیغاتی جدیدی را فعال سازد. این تبلیغات جدید در برابر ابزارهایی که به منظور بلاک کردن تبلیغات ساخته شده‌اند، هیچ تغییری نخواهند داشت و محتوای آگهی‌ها همچنان به کاربر نمایش داده می‌شوند. یکی از مدیران فیسبوک در رابطه با دلیل این تصمیم گیری گفته که آگهی‌ها یکی از مهمترین منابع درآمدزایی برای این شرکت است و به منظور ارائه تجربه کاربری بهتر، فیسبوک به این تبلیغات نیاز دارد.

بنا به گزارش وال‌استریت‌ژورنال، Andrew Boz معاون بخش مهندسی تبلیغات و صفحات فیسبوک اعلام کرده که این شبکه اجتماعی از تبلیغات پشتیبانی می‌کند. در واقع تبلیغات بخشی از تجربه کار با فیسبوک را تشکیل می‌دهند.

بزرگترین شبکه‌اجتماعی جهان، برای متوقف ساختن بلاک کننده‌های تبلیغات، نیاز به انجام اقدامی جادویی ندارد. وال‌استریت‌ژورنال اعلام کرده که فیسبوک به راحتی می‌تواند بلاکرهای تبلیغات را دور بزند زیرا برخلاف بیشتر وب‌سایت‌ها، تبلیغات در وب‌سایت فیسبوک در خود این شبکه‌اجتماعی ساخته می‌شوند و در واقع فیسبوک پلتفرم تبلیغاتی مخصوص به خود را دارد. این در حالی است که اکثر وب‌سایت‌ها از خدمات دهنده‌های تبلیغات شخص ثالث به منظور نمایش آگهی، بهره می‌برند.

آقای ‌Boz همچنین بیان داشته که صنعت نیاز دارد تا تبلیغات خود را در مکانی مناسب نمایش دهد و مکان‌های تبلیغاتی از نظر وی باید برای کاربران ارزشمند باشند.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات