اینتل نیمه اول امسال ۴۳.۴ درصد از کارمندانش را از میان بانوان و اقلیت‌ ها استخدام کرد

پنج‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اینتل در گزارش جدید خود اعلام کرده که بیش از ۴۳.۴ درصد از افرادی را که در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۶ میلادی استخدام کرده، بانوان و اقلیت‌ها تشکیل می‌دهند. اینتل اعلام کرده که در همین راستا بیش از ۳۰۰ میلیون دلار تا سال ۲۰۲۰ سرمایه‌گذاری می‌کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

بر اساس گزارش اینتل مبنی بر استخدام بیش از ۴۳.۴ درصد از افرادی که در نیمه‌ی ابتدایی سال جاری میلادی در این شرکت استخدام شده‌اند را بانوان و اقلیت‌ها تشکیل می‌دهند، به نظر می‌رسد اینتل سعی دارد تا نام خود را به عنوان یکی از کمپانی‌های پیش‌رو در زمینه‌ی استخدام بانوان و اقلیت‌ها ثبت کند. این کمپانی پیش از این اعلام کرده که برای افزایش تنوع در استخدام بیش از ۳۰۰ میلیون دلار تا سال ۲۰۲۰ سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

اینتل با انتشار پستی از زبان رهبران خود، چنین اظهار نظر کرده است:

یکی از بزرگ‌ترین درس‌هایی که ما در سال جاری میلادی گرفتیم، این موضوع است که علاوه بر انواع مزایایی که در استخدام اقلیت‌ها و بانوان وجود دارد، ما راه‌های جدیدی را پیش روی خود می‌بینیم که با استفاده از آن‌ها می‌توانیم اینتل را به یک مجموعه‌ی فراگیر تبدیل کنیم. با استفاده از داده‌های جمع آوری شده و صحبت‌هایی که با شماری از کارکنان خود در اقصی نقاط جهان انجام داده‌ایم، به این نتیجه رسیده‌ایم که هنوز باید اقدامات بیشتری را انجام دهیم تا کارمندان با تمام وجود در محل کار حاضر شده و همه از ارزش و احترام برابری برخوردار باشند.

بزرگ‌ترین تولیدکننده تراشه‌های پردازشی در جهان همچنین برای اولین بار آمارهایی را از میزان برابری حقوق بین کارمندانش با جنسیت و نژاد‌های مختلف منتشر کرده است. این کمپانی اعلام کرده که تا ۹۹ درصد به برابری حقوق دست یافته و در فصل آینده میزان برابری حقوق در بین کارمندانش با نژاد و جنسیت مختلف را به ۱۰۰ درصد خواهد رساند.

براساس اطلاعات ارائه شده توسط اینتل میزان اقلیت‌های استخدام شده در سال ۲۰۱۵ بیش از ۱۱.۸ درصد از آمار استخدام در این کمپانی را شامل می‌شده که در نیمه اول سال جاری میلادی به بیش از ۱۳.۱ درصد افزایش پیدا کرده است. همچنین میزان استخدام بانوان در این کمپانی از ۳۵.۱ درصد در سال ۲۰۱۵ میلادی به ۳۴.۱ درصد در نیمه ابتدایی سال کاهش یافته است. البته تعداد کارمندان زن اینتل از ۲۴.۸ درصد در سال ۲۰۱۵ به ۲۵.۴ درصد افزایش پیدا کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات